Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Credit Agricole wprowadza usługę, która staje się standardem. Autoryzacja operacji w placówce także przez apkę

Wcześniej usługę tego rodzaju wprowadziły takie instytucje jak mBank, Pekao, Millennium czy PKO BP

Credit Agricole pochwalił się wprowadzeniem nowej funkcji do oferowanej przez siebie aplikacji mobilnej. Mowa o rozszerzeniu możliwości autoryzacji mobilnej o potwierdzanie operacji zlecanych podczas wizyty w placówce banku. Wcześniej autoryzację mobilną klienci mogli wykorzystać podczas wykonywania np. przelewów za pośrednictwem internetowego serwisu transakcyjnego.

Przeczytajcie także: Pekao wprowadza mobilną autoryzację do oddziałów

Jak to działa? Podczas odwiedzin placówki i chęci wykonania jakiejś operacji, np. przelewu czy wypłaty gotówki, klient otrzymuje na swój telefon wiadomość push wygenerowaną przez aplikację mobilną. Następnie zatwierdza transakcję PIN-em do apki i to wystarczy, by potwierdzić zlecenie. Dzięki temu bank nie musi drukować papierowego potwierdzenia wykonania transakcji.

Rozwiązanie wprowadzone właśnie przez Credit Agricole nie jest oczywiście nowością na polskim rynku. Mało tego – staje się standardem, do którego francuski bank właśnie dołącza. Wcześniej podobna opcja pojawiła się już w aplikacjach takich instytucji jak Pekao, PKO BP czy Millennium. Natomiast pionierem na polskim rynku w jego zastosowaniu stał się dawno temu mBank.

Przeczytajcie także: Credit Agricole wyłącza starą aplikację mobilną

Aktualnie oferowana aplikacja mobilna Credit Agricole została wprowadzona na rynek w maju bieżącego roku. Niedawno bank podał, że we wrześniu zacznie wyłączać poprzednią wersję swojej apki. Natomiast przy okazji rozszerzenia funkcjonalności autoryzacji mobilnej Credit Agricole wprowadził też do apki funkcję służącą umawianiu spotkań z doradcami w oddziałach. Klient, który umawia spotkanie, widzi wolne terminy u doradcy i może wybrać taki, który najbardziej mu odpowiada. Dodatkowo ma podgląd przeszłych i zaplanowanych spotkań oraz możliwość ich ewentualnego odwołania w razie potrzeby.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies