Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Zakupy bezpośrednio w SMS-ie? Shopify chce w ten sposób podkręcić sprzedaż

Nowe narzędzie powstało we współpracy z firmą Attentive i ma klientom ułatwić zakupy

Shopify, operator platformy e-commerce o międzynarodowym zasięgu, stworzył we współpracy z firmą Attentive narzędzie, które ma ułatwiać zakupy z pomocą smartfona. Rozwiązanie pozwala konsumentowi kupić produkt bezpośrednio w konwersacji SMS-owej ze sprzedawcą. Klient nie musi przechodzić na stronę sklepu, co w teorii ma zachęcać do kupowania.

Przeczytajie także: Credit Agricole wyłącza aplikację mobilną pierwszej generacji

Kanadyjska firma Shopify dostarcza sklepom internetowym zestaw usług do prowadzenia biznesu. Dotyczy to nie tylko samej przestrzeni do handlu, ale też marketingu, wysyłki, interakcji z klientami czy płatności, których elementem jest Shopify Pay. To rozwiązanie płatnicze typu "one click": zapamiętuje dane klienta i przy kolejnych zakupach redukuje konieczność ich ponownego wprowadzania. Teraz narzędzie to wykorzystano w zakupach za pomocą SMS-a.

Attentive to z kolei firma działająca w segmencie tzw. handlu konwersacyjnego, w którym kupujący rozmawia z chatbotami: głosowymi lub tekstowymi. Wirtualny asystent w założeniu ma poznać klienta i dopasować do niego ofertę. Właśnie tak wygląda to w przypadku usługi stworzonej we współpracy z Shopify: bot prowadzi rozmowę w klientem za pośrednictwem SMS-a i ma ona doprowadzić do zakupu. Szybkiego i wygodnego, bez przenoszenia na stronę marki lub do pośrednika.

Przeczytajcie także: Payback wprowadza w Polsce Payback Pay

W jakich okolicznościach firmy mogą wykorzystać to narzędzie? Przypominając klientom, że niebawem może się skończyć kupiony wcześniej produkt (np. krem albo dieta pudełkowa), proponując odświeżenie garderoby (z uwzględnieniem preferencji klienta z poprzednich zakupów), donosząc o promocjach, edycjach limitowanych albo wyprzedażach i końcówkach serii.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies