Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Ubezpieczenie na wypadek hejtu w internecie. Uniqa zapewni pomoc specjalisty IT, prawnika i psychologa

Wcześniej Uniqa oferowała wsparcie ofiarom hejtu w internecie w ramach swoich polis szkolnych. Teraz ubezpieczenie dostępne jest także jako samodzielny produkt za 36 zł lub 49 zł rocznie

Uniqa wprowadziła do sprzedaży ubezpieczenie na wypadek hejtu w internecie, dostępne jako samodzielny produkt. Polisa zapewnia ochronę w razie naruszenia dobrego imienia lub prawa do prywatności w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Roczny koszt ubezpieczenia to 36 zł dla osób do 18 roku życia i 49 zł dla dorosłych.

Przeczytajcie także: Uniqa z ubezpieczeniem dla klientów mBanku kupujących w internecie

Ubezpieczony może liczyć na pomoc, jeśli zostanie w internecie pomówiony, znieważony lub ktoś bezprawnie ujawni informacje na temat jego życia prywatnego. Uniqa zapewni wsparcie specjalistów z zakresu IT, prawników oraz psychologów – do sumy ubezpieczenia, która wynosi 15 tys. zł.

Ubezpieczyciel zorganizuje i opłaci specjalistę IT, który podejmie starania, aby usunąć lub zatrzymać dostęp do negatywnych lub bezprawnie udostępnionych informacji o kliencie. Poszkodowany będzie mógł także skorzystać z pomocy psychologa podczas nielimitowanych teleporad oraz 10 wizyt stacjonarnych, za które zapłaci i które zorganizuje Uniqa. Ubezpieczyciel oferuje również reprezentację prawną oraz dostęp do infolinii prawnej, dzięki czemu klient będzie miał zapewnione m.in. wstępną analizę i ocenę stanu prawnego danej sytuacji oraz doradztwo prawne. Uniqa opłaci również działania z zakresu postępowania reklamacyjnego, pojednawczego i mediacyjnego oraz postępowania sądowego przed sądem pierwszej instancji.

Przeczytajcie także: Logo Uniqi na warszawskim drapaczu chmur

Udostępnienie samodzielnego ubezpieczenia Hejt w internecie to kolejny krok Uniqi w tym obszarze. Wcześniej firma wprowadziła świadczenia związane z naruszeniem dobrego imienia lub prawa do prywatności do swojego NNW szkolnego. Dodatkowo ubezpieczyciel od kilku lat prowadzi akcję Masz moc na hejt, w ramach której uruchomiono m.in. wirtualną poradnię psychologiczną. W maju tego roku Uniqa nawiązała współpracę z Instytutem Polska Przyszłości im. Stanisława Lema, której efektem ma być seria warsztatów na temat cyberprzemocy dla uczniów, nauczycieli i rodziców w kilkudziesięciu szkołach podstawowych w Polsce. Na stronie maszmocnahejt.pl można zaś znaleźć poradniki, raporty oraz gotowe scenariusze lekcji na temat hejtu.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies