Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowa metoda płatności w sklepach IKEA. Rozwiązanie "Skanuj i Płać" łączy handel stacjonarny z tym online

Z narzędzia mogą korzystać użytkownicy aplikacji mobilnej sieci sklepów

IKEA pochwaliła się nowym rozwiązaniem zakupowym, łączącym cechy tradycyjnej wizyty w sklepie oraz handlu cyfrowego. Rozwiązanie "Skanuj i Płać" testowo pojawiło się w aplikacji mobilnej sieci sklepów jeszcze w maju 2021 roku i było dostępne w jednej placówce firmy. Obecnie działa również w Krakowie, Gdańsku, Targówku, Poznaniu i Wrocławiu.

Przeczytajcie także: Bitpanda poszerza usługi o stakowanie

Jak działa "Skanuj i Płać"? Użytkownik aplikacji IKEA podczas wizyty w sklepie stacjonarnym może zeskanować smartfonem produkt i włożyć go do koszyka czy torby. Na koniec zakupów powinien wygenerować kod QR i udać się z nim do kasy samoobsługowej, gdzie produktów nie trzeba ponownie skanować. W efekcie klient może obejrzeć towar w sklepie i skorzystać z narzędzia, które ma przyspieszać płatność.

Przeczytajcie także: PKO BP udostępnił SwatchPay

Firma przekonuje, że w przypadku tego rozwiązania czas transakcji wynosi średnio 60 sekund, czyli o połowę mniej niż w przypadku tradycyjnych opcji płatności – dotyczy to także kas samoobsługowych. W efekcie skracają się kolejki do kas. Z badań przeprowadzonych przez firmę wynika, że 95 proc. klientów prawdopodobnie skorzysta z tej opcji podczas następnej wizyty i poleci ją znajomemu. Z aplikacji IKEA korzysta blisko 1,5 mln użytkowników.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies