Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Pekao wprowadza platformę "Księgowość z Żubrem". Docelowo przeniesie do niej konta użytkowników Chmury Faktur byłej Idei

Usługi księgowe oferowane przez Pekao powstają we współpracy ze spółką CashDirector

Bank Pekao poinformował o uruchomieniu platformy "Księgowość z Żubrem". Jak wskazuje jej nazwa, za jej pośrednictwem instytucja oferuje obecnym i przyszłym klientom usługi księgowe. Oferta powstała przy współpracy z firmą CashDirector. Pod koniec bieżącego roku platforma ma zostać zintegrowana z serwisem bankowości elektronicznej Pekao. Docelowo przeniesione zostaną na nią także konta zainteresowanych tym użytkowników serwisu Chmura Faktur, zbudowanego przed laty przez były Idea Bank.

Po rejestracji na portalu https://portal.ksiegowosczzubrem.pl klienci będą mogli wystawiać i przechowywać faktury, samodzielnie rozliczać się z fiskusem (jeśli prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą) czy też używać elektronicznego obiegu dokumentów, aby lepiej kontrolować koszty i wykonanie budżetu. Dodatkowo będzie można zamówić obsługę księgową firmy CashDirector i zlecić wszystkie sprawy podatkowe profesjonalnej księgowej, która weźmie odpowiedzialność za kontakty z urzędami.

Przeczytajcie także: Chcą wszystkie faktury wysłać do chmury

– Dodatkowo pośród dostępnych pakietów znajdują się inne usługi tj. ściąganie należności od kontrahentów, planer nadchodzących płatności czy funkcja pozwalająca na śledzenie i planowanie budżetu firmy, które dla klientów mikro są usługą przydatną i wzmacniającą atrakcyjność produktu – mówi Michał Karczewski, dyrektor Departamentu Klienta Biznesowego w Pekao.

Klienci zainteresowani wypróbowaniem "Księgowości z Żubrem" mogą otrzymać dostęp do tzw. Pakietu Biznes na 30 bezpłatnie. Pozwala on m.in. na nielimitowane wystawianie faktur krajowych i zagranicznych, kontrolę należności i kosztów, korzystanie z planera płatności czy modułu do samodzielnego prowadzenia księgowości.

Przeczytajcie także: Pekao zapowiada sporo zmian w aplikacji PeoPay

Po okresie próbnym bezpłatny pozostaje moduł do fakturowania. Pakiety dla rozliczających podatki samodzielnie mieszczą się w przedziale między 9 a 200 zł miesięcznie. Firmy pragnące korzystać z usług księgowych będą musiały wydać od 129 do 359 zł. Natomiast oferta dla spółek kosztuje od 485 do 1850 zł miesięcznie, w zależności od złożoności rozliczeń oraz liczby generowanych dokumentów.

Pekao dołącza w ten sposób do grona kilku banków, które oferują już swoim klientom biznesowym usługi księgowe. W gronie tym znajdują się takie instytucje jak m.in. mBank, Santander czy PKO BP. Prekursorem połączenia bankowości z usługami księgowymi był Idea Bank, który w wyniku tzw. przymusowej restrukturyzacji został przejęty przez Pekao. Pod koniec ubiegłego roku przeprowadzono fuzję operacyjną, w wyniku której produkty klientów Idei zostały przeniesione do systemu Pekao.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies