Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Pekao wprowadza platformę "Księgowość z Żubrem". Docelowo przeniesie do niej konta użytkowników Chmury Faktur byłej Idei

Usługi księgowe oferowane przez Pekao powstają we współpracy ze spółką CashDirector

Bank Pekao poinformował o uruchomieniu platformy "Księgowość z Żubrem". Jak wskazuje jej nazwa, za jej pośrednictwem instytucja oferuje obecnym i przyszłym klientom usługi księgowe. Oferta powstała przy współpracy z firmą CashDirector. Pod koniec bieżącego roku platforma ma zostać zintegrowana z serwisem bankowości elektronicznej Pekao. Docelowo przeniesione zostaną na nią także konta zainteresowanych tym użytkowników serwisu Chmura Faktur, zbudowanego przed laty przez były Idea Bank.

Po rejestracji na portalu https://portal.ksiegowosczzubrem.pl klienci będą mogli wystawiać i przechowywać faktury, samodzielnie rozliczać się z fiskusem (jeśli prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą) czy też używać elektronicznego obiegu dokumentów, aby lepiej kontrolować koszty i wykonanie budżetu. Dodatkowo będzie można zamówić obsługę księgową firmy CashDirector i zlecić wszystkie sprawy podatkowe profesjonalnej księgowej, która weźmie odpowiedzialność za kontakty z urzędami.

Przeczytajcie także: Chcą wszystkie faktury wysłać do chmury

– Dodatkowo pośród dostępnych pakietów znajdują się inne usługi tj. ściąganie należności od kontrahentów, planer nadchodzących płatności czy funkcja pozwalająca na śledzenie i planowanie budżetu firmy, które dla klientów mikro są usługą przydatną i wzmacniającą atrakcyjność produktu – mówi Michał Karczewski, dyrektor Departamentu Klienta Biznesowego w Pekao.

Klienci zainteresowani wypróbowaniem "Księgowości z Żubrem" mogą otrzymać dostęp do tzw. Pakietu Biznes na 30 bezpłatnie. Pozwala on m.in. na nielimitowane wystawianie faktur krajowych i zagranicznych, kontrolę należności i kosztów, korzystanie z planera płatności czy modułu do samodzielnego prowadzenia księgowości.

Przeczytajcie także: Pekao zapowiada sporo zmian w aplikacji PeoPay

Po okresie próbnym bezpłatny pozostaje moduł do fakturowania. Pakiety dla rozliczających podatki samodzielnie mieszczą się w przedziale między 9 a 200 zł miesięcznie. Firmy pragnące korzystać z usług księgowych będą musiały wydać od 129 do 359 zł. Natomiast oferta dla spółek kosztuje od 485 do 1850 zł miesięcznie, w zależności od złożoności rozliczeń oraz liczby generowanych dokumentów.

Pekao dołącza w ten sposób do grona kilku banków, które oferują już swoim klientom biznesowym usługi księgowe. W gronie tym znajdują się takie instytucje jak m.in. mBank, Santander czy PKO BP. Prekursorem połączenia bankowości z usługami księgowymi był Idea Bank, który w wyniku tzw. przymusowej restrukturyzacji został przejęty przez Pekao. Pod koniec ubiegłego roku przeprowadzono fuzję operacyjną, w wyniku której produkty klientów Idei zostały przeniesione do systemu Pekao.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies