Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao Wesub
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nest Bank zapowiada konto na selfie. Skorzystają klienci indywidualni i firmowi

Nowość ma się pojawić w tym roku. To element szerszych zmian, obejmujących m.in. odświeżenie identyfikacji wizualnej banku

Nest Bank zapowiedział dzisiaj nowy proces zakładania konta w aplikacji mobilnej – w weryfikacji tożsamości klientów wykorzystane zostanie selfie. Instytucja deklaruje, że rachunek z pomocą apki będzie można założyć w 10 minut, a skorzystają z tego zarówno klienci indywidualni, jak i przedsiębiorcy. Ta zmiana ma zacząć obowiązywać jeszcze w tym roku.

Przeczytajcie także: Provema na liście ostrzeżeń publicznych

Deklaracje banku towarzyszą wprowadzeniu zmian wizualnych: od dzisiaj klienci tej instytucji mogą korzystać z nowej strony internetowej (dostępna nadal pod adresem nestbank.pl), a także odświeżonych aplikacji i serwisu bankowości internetowej. Nest postawił nie tylko na nowe logo, ale też zdecydował się na inną kolorystykę. Bank zaprezentował również nowe wizerunki kart płatniczych. Karty biznesowe są grafitowe, a karty dla klientów indywidualnych fioletowe i błękitne (karty walutowe). Wszystkie plastiki są dwustronnie pionowe, a ich głównym elementem jest wykrzyknik.

Rebranding nie jest zaskoczeniem – Nest zapowiedział ten proces pod koniec grudnia 2021 roku. Bank wyjaśnia od tego czasu, że nowa identyfikacja wizualna ma podkreślać realizowaną od paru lat strategię, w której postawiono na specjalizację w usługach dla mniejszych firm. Instytucja zaznacza przy tym, że zmiana nie wiąże się z koniecznością podpisywania nowej umowy, wymiany kart płatniczych czy instalowania nowej apki. W tym ostatnim przypadku konieczna będzie jednak aktualizacja obecnie używanego oprogramowania.

Przeczytajcie także: Za bilety na Męskie Granie zapłacicie wyłącznie Blikiem

Nest zapowiada też zmianę wyglądu swoich placówek, ale stanie się to najwcześniej w drugiej połowie 2022 roku. W kolejnych miesiącach bank planuje też wprowadzić kartę wirtualną, rozwiązanie Visa Mobile (płatności online) i poprawić UX (user experience, doświadczenie użytkownika). W efekcie bankowanie ma być łatwiejsze i bardziej intuicyjne. Jednocześnie Nest podkreśla, że wprowadzanie nowości mogą zechcieć wykorzystać oszuści, którzy spróbują np. wykraść wrażliwe dane. Dlatego należy zachować ostrożność i informować instytucję, gdy pojawią się wątpliwości dotyczące usług albo weryfikacji danych.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies