Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Furgonetka uruchamia Portmonetkę. To narzędzie, dzięki któremu klienci będą mogli używać jednego konta do zakupów w wielu sklepach

Rozwiązanie wyeliminuje potrzebę rejestrowania się w każdym sklepie i wypełniania uciążliwych formularzy

Działająca na rynku dostaw firma Furgonetka pochwaliła się nowym rozwiązaniem – systemem Portmonetka. Z jego pomocą klienci sklepów internetowych będą mogli łatwiej i szybciej robić zakupy. Konsument przy użyciu jednego konta zakupowego będzie mógł zamawiać produkty w wielu sklepach – ma to przypominać korzystanie z oferty platform typu marketplace.

Przeczytajcie także: Finax uruchamia w Polsce oddział

Nowe narzędzie ma rozwiązać realny problem: porzucanie koszyków zakupowych przez klientów, którzy nie chcą zakładać kont i wypełniać formularzy zakupowych w każdym odwiedzanym sklepie. Konsument będzie zobowiązany tylko raz podać niezbędne dane: adres dostawy, sposób wysyłki czy preferowaną metodę płatności. Kolejne zakupy będą już realizowane przy użyciu jednolitego systemu logowania i konta z m.in. Google, Allegro, wp.pl czy Apple. Jak deklaruje firma na swojej stronie, prowadzone są również prace nad programem bezpłatnych przesyłek, które sprzedawca będzie mógł zaproponować swoim klientom dzięki preferencyjnym stawkom za dostawy oferowane przez Furgonetkę.

Przeczytajcie także: Blisko 10 mln Polaków korzysta wyłącznie z bankowości mobilnej

Obecnie trwa wdrażanie Portmonetki u wybranych partnerów, a wszystkie inne sklepy internetowe zyskają do niego dostęp w maju. Zainteresowane firmy mogą jednak zapisać się już na listę oczekujących. Nowy system zapewni klientom metody wysyłki od 12 firm kurierskich oraz szeroki wachlarz metod płatności, m.in. Blik, Google Pay czy Apple Pay. Co istotne, rozwiązanie będzie można zintegrować z popularnymi platformami sklepowymi. Narzędzie będzie dostępne w wersji desktopowej, jak i mobilnej.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies