Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Niespodzianka od SkyCash na Dzień Kobiet. W aplikacji pojawił się moduł do zamawiania kwiatów

Operator usługi gwarantuje, że kwiaty zamówione do godz. 14 dotrą do adresata następnego dnia

Spółka SkyCash poinformowała o nowej usłudze, jaka właśnie pojawiła się w jej aplikacji. Za pomocą modułu dostępnego na stronie głównej po zalogowaniu do apki można zamawiać świeże kwiaty. Jeśli zrobi się to do godz. 14, to firma gwarantuje, że przesyłka dotrze do adresata następnego dnia. Dostawa jest bezpłatna, realizowana przez firmę DHL Parcel. A kwiaty są ścinane w dniu dostawy w gospodarstwie firmy Tulipan Panią z miejscowości Żółwin pod Warszawą.

Przeczytajcie także: T-Mobile umożliwia doliczanie płatności z aplikacji SkyCash

Z informacji, jakie można znaleźć w aplikacji SkyCash, wynika, że dostawy są realizowane od wtorku do piątku. Zamówienia składane w piątek, sobotę i niedzielę realizowane są we wtorek.

W ramach nowej usługi SkyCash można zamawiać tylko tulipany. Ich ceny nie wyglądają jednak atrakcyjnie, nawet jeśli weźmie się pod uwagę, że wliczony w nie jest już koszt przesyłki – kształtują się od 65 zł za 10 sztuk do 290 zł za 100 sztuk. Dla porównania w aplikacji Allegro można zamówić 7 tulipanów za 14 zł, a z dostawą – 23 zł. Choć można też znaleźć oferty po 160 zł z dostawą za 20 sztuk.

Przeczytajcie także: Państwowe autostrady pojawiły się w aplikacji SkyCash

SkyCash nie jest pierwszą aplikacją fintechową, za pomocą której można zamawiać kwiaty. Od wielu lat podobną usługę, przy współpracy z Pocztą Kwiatową, oferuje w bankowości mobilnej Santander. Obecnie jego klienci mogą zamówić dziewięć tulipanów za 49,5 zł.

Natomiast w aplikacji SkyCash pojawiło się ostatnio więcej nowości. Jedną z nich są np. komunikaty push przypominające o rozpoczętym parkowaniu. Przydają się w sytuacji, gdy uruchamiacie płatność za postój, a po powrocie do auta zapominacie o zakończeniu naliczania należności. Wcześniej w tej sytuacji aplikacja pobierała płatność za parkowanie do końca dnia. Teraz dzięki wiadomości z przypomnieniem można zastopować naliczanie opłaty wcześniej.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies