Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Compensa z nowym serwisem informacyjnym. Odświeżona grafika, łatwiejsze załatwianie spraw związanych z obsługą polisy

Compensa zapewnia, że przy tworzeniu nowej strony uwzględniono potrzeby osób niedowidzących

Compensa odświeżyła swoją stronę internetową. Oprócz zmian w layoucie nowy serwis informacyjny towarzystwa ułatwia także załatwianie najważniejszych spraw związanych z obsługą polis.

Przeczytajcie także: Nowy adres i layout strony HDI

Na stronie głównej użytkownicy znajdą formularz do zgłaszania szkód online czy wzywania pomocy assistance. Wyeksponowano również usługi, z których często korzystają posiadacze ubezpieczeń zdrowotnych: możliwość zdalnego umówienia wizyt lub telekonsultacji u lekarza. Z każdej podstrony dostępna jest zaś opcja pozostawienia kontaktu z prośbą o oddzwonienie oraz wyszukiwarka agentów i placówek w okolicy.

Za pośrednictwem platformy można też kupić wybrane typy ubezpieczeń, w tym turystyczne i NNW, a także załatwić sprawy związane z polisą, jak np. zgłoszenie sprzedaży pojazdu czy wypowiedzenie umowy OC.

Przeczytajcie także: InterRisk z nową stroną internetową

Compensa zwraca uwagę, że przy tworzeniu nowej strony wzięła pod uwagę potrzeby osób niedowidzących. Wśród zastosowanych udogodnień wymieniono możliwość zmiany kolorów/kontrastów, opcję zmiany wielkości czcionek, alternatywne opisy przy plikach zdjęciowych, a także nawigację przy użyciu klawiatury.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies