Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Od dziś zbliżeniowy Blik w 6 bankach. Także w mBanku i Santanderze

Wcześniej udostępnieniem tzw. Blika C pochwaliły się już Millennium, PKO BP, Alior i ING

Polski Standard Płatności (operator systemu Blik) poinformował przed chwilą, że nowa usługa, a więc płatności zbliżeniowe Blik (tzw. Blik C), są już dostępne w sześciu bankach. Oprócz wcześniej anonsowanych już Aliora, ING, Millennium i PKO BP, także w Santanderze i mBanku.

Przeczytajcie także: Blik C już dla wszystkich klientów PKO BP

Jak dowiedziałem się w biurze prasowym tego drugiego Blik zbliżeniowy zostanie udostępniony jego klientom dzisiaj w ciągu kilku godzin. Kolejne grupy klientów będą mogły pobrać odpowiednią aktualizację i zacząć korzystać z nowego rozwiązania. Natomiast klienci Santandera, jeśli mają najnowszą wersję aplikacji mobilnej, mogą aktywować Blika C już teraz.

Blik zbliżeniowy to usługa umożliwiająca płatność smartfonem bezstykowo na podobnej zasadzie jak kartą zbliżeniową czy przy pomocy systemu Google Pay. Jest dostępny dla posiadaczy telefonów z systemem Android oraz komunikacją zbliżeniową (tzw. moduł NFC). W przyszłości z usługi będą być może mogli korzystać także użytkownicy smartfonów z systemem iOS.

Przeczytajcie także: ING wprowadza zbliżeniowego Blika

PSP pisze w dzisiejszej informacji prasowej, że aby skorzystać z Blika C wystarczy odblokować smartfon i zbliżyć go do terminala w sklepie. Nie trzeba w tym wypadku wpisywać żadnych kodów, podpinać kart, logować się do aplikacji. Płatność powinna zostać zrealizowana także w sytuacji braku połączenia z internetem.

PSP mógł zaoferować płatności zbliżeniowe dzięki strategicznej współpracy z Mastercardem. Od dziś spółka rusza z kampanią promocyjną, w trakcie której do korzystania z Blika C namawiać będzie Tomasz Kot. – Użytkownicy Blika czekali na możliwość płacenia w ten sposób, wierzymy, że będą chętnie korzystali z nowego rozwiązania. Testy pokazują, że Blik zbliżeniowy bardzo mocno zwiększa transakcyjność wśród użytkowników aplikacji mobilnych – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR Blika.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies