Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Allegro stawia na płatności odroczone. Zwiększy dostępność tego typu ofert na platformie Allegro Biznes

Po 17 listopada funkcja odroczenia płatności pojawi się automatycznie przy wszystkich ofertach na Allegro Biznes, wystawianych przez polskich sprzedawców

Allegro poinformowało o planowanych zmianach w zakresie usługi odraczania płatności na platformie Allegro Biznes. Od 17 listopada taka opcja pojawi się automatycznie w każdej ofercie wystawionej z konta firmowego, jeśli siedziba sprzedającej firmy znajduje się w Polsce i rozlicza się ona z Allegro za pomocą polskiego rachunku bankowego. Sprzedawcy wystawiający swoje oferty na Allegro Biznes nie będą więc musieli sami jej aktywować.

Przeczytajcie także: PragmaGO pomoże odroczyć płatność na Allegro Biznes

Po wprowadzeniu zmian realizacja zamówienia, w którym klient wybierze odroczoną płatność, będzie wygląda z punktu widzenia sprzedawcy tak samo jak przy innych metodach płatności. Allegro potwierdzi, że zamówienie jest opłacone, a sprzedający dostanie na konto środki od dostawcy usługi, czyli fintechu PragmaGO, bezpośrednio po zakupie. W przeciwieństwie do obecnie obowiązującego modelu nie będzie się to dla niego wiązało z żadnymi dodatkowymi obowiązkami.

Jeśli firma sprzedająca na Allegro Biznes uzna, że nie chce udostępniać odroczonej płatności, będzie musiała ją po 17 listopada samodzielnie wyłączyć. Zrobi to, wybierając odpowiednią opcję w zakładce "Odroczona płatność dla firm". W dowolnym momencie można włączyć ją ponownie.

Przeczytajcie także: Kup teraz, zapłać... teraz. Klarna wprowadza zmiany w UK

Allegro zapowiedziało dziś również szereg innych zmian, spośród których klientów indywidualnych najbardziej może zainteresować wydłużenie terminu płatności za zakupy przelewem tradycyjnym po skorzystaniu z opcji "kup teraz". Po 8 listopada zamiast dotychczasowych siedmiu dni na zapłatę za zamówienie klient będzie miał aż 14 dni. Jeśli w tym czasie nie ureguluje należności, zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Sprzedawca może sam zdecydować o dodatkowym wydłużeniu czasu na opłacenie zakupu, maksymalnie do 30 dni.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies