Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Płatności odroczone w modelu B2B. TryPay pozwoli przedsiębiorcom odłożyć zapłatę o 60 dni

Firmy będą mogły uzyskać do 15 tys. zł finansowania, z możliwością odroczenia płatności na 60 dni

TryPay planuje zaoferować przedsiębiorcom możliwość odraczania płatności. Usługa jest obecnie na etapie testów, a na szerszą skalę wystartuje prawdopodobnie w okresie powakacyjnym.

Przeczytajcie także: Comperia uruchamia platformę oferującą m.in. płatności odroczone

Płatności odroczone to sposób finansowania zakupów, który zyskuje w ostatnim czasie coraz większą popularność. Oferuje je polskim klientom coraz więcej firm, jak chociażby Twisto czy PayPo, a kolejne – jak np. Klarna – szykują się do wejścia na nasz rynek. Tyle że firmy te kierują swoje usługi do klientów detalicznych. Jak na razie o przedsiębiorcach na szerszą skalę pomyślało jedynie Allegro w ramach swojej platformy Allegro Biznes. Teraz do gry chce wejść również TryPay.

W ramach TryPay przedsiębiorcy kupujący w e-commerce mogliby uzyskać finansowanie do 15 tys. zł. Fakturę uzyskają zaraz po dokonaniu zakupu, a zobowiązanie spłacą w ciągu 60 dni lub rozłożą na 12 miesięcznych rat. Atutem rozwiązania ma być również nieskomplikowany proces wdrożenia u podmiotu partnerskiego.

Przeczytajcie także: Allegro kończy współpracę z PayPo

Samo TryPay to zaś krajowa instytucja płatnicza, która dawniej funkcjonowała pod nazwą Profeskasa. O tym, że marka TryPay zagości na rynku usług płatniczych, mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl ponad rok temu. Podmiot, który obecnie świadczy głównie usługi przekazu pieniężnego, postanowił rozwijać płatności typu "kup teraz, zapłać później". Skupia się także na świadczeniu usług AIS (usługa informacji o rachunku). Po uzyskaniu zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego ma zamiar proponować też usługi PIS polegające na inicjowaniu płatności.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies