Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Karta pod własną marką. Adyen będzie wydawał karty dla grupy Visma

W pierwszym etapie wdrożenia wydanych ma być ponad 10 tys. kart, które zapewnią lepszy wgląd w wydatki pracowników

Visma, dostawca oprogramowania i usług księgowych dla firm, skorzysta z oferowanej przez Adyen możliwości wydawania kart pod własną marką. Dzięki temu Visma będzie mogła proponować swoim spółkom z grupy własne karty płatnicze, co pozwoli m.in. usprawnić raportowanie wydatków i poprawi przejrzystość przepływów pieniężnych.

Przeczytajcie także: Karta płatnicza z plastiku z oceanu

Do grupy Visma, pochodzącej z Norwegii, należy 200 firm programistycznych w 20 krajach. Poszczególne marki z grupy Visma będą mogły tworzyć własne programy kartowe, dostosowane do swoich potrzeb, a działające w ramach jednej platformy płatniczej dostarczanej przez Adyen. Pierwszą marką z grupy, która skorzysta z rozwiązania przygotowanego przez Adyen, będzie ProActive, spółka dostarczająca oprogramowanie do zarządzania wydatkami w chmurze. Jak deklaruje firma, już w pierwszym etapie wdrożenia wydanych ma być ponad 10 tys. kart, które zapewnią lepszy wgląd w wydatki pracowników.

Wydawanie kart to jedna z usług, które swoim klientom oferuje Adyen – platforma znana m.in. obsługi płatności dla Zalando, OLX czy Vinted – będąc jednocześnie wydawcą kart i agentem rozliczeniowym. Platforma umożliwia tworzenie wirtualnych lub fizycznych kart mających różne zastosowania komercyjne. Po takie rozwiązanie sięgnęło np. Glovo, które wyposażyło swoich kurierów w karty płatnicze wydane przez Adyen. Za ich pomocą dostawcy mogą płacić za zakupy zlecone im przez klientów popularnej aplikacji mobilnej, przy czym Glovo może precyzyjnie ustalić, w jakich sklepach kurier może użyć firmowego plastiku, a także w każdej chwili wstrzymać transakcję, jeśli ma wątpliwości co do jej zasadności.

Przeczytajcie także: Adyen poszerza usługi dla azjatyckich państw

Wydawanie kart może być ciekawym rozwiązaniem również dla przedstawicieli innych branż, jak np. platform handlowych. Korzystanie z własnych kart w wielu przypadkach pozwala uniknąć kosztów procesowania transakcji, przyspiesza czas dostępu do środków, a także pozwala budować lepsze relacje z marką i partnerami. Karty mogą mieć zarówno postać plastikową, jak i wirtualną. Można je dodawać do portfeli mobilnych, wykorzystywać do zakupów online, w aplikacjach, ale też w sklepach stacjonarnych.

Zainteresowanie wydawaniem własnych kart w ostatnim czasie rośnie. Decydują się na to kolejne podmioty, w tym również fintechy. Ostatnio w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać np. o wprowadzeniu jednorazowej karty ratalnej przez fintech Twisto.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies