Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Niekorzystne dla klientów zmiany w Curve. Fintech skraca usługę Go Back z 90 do 30 dni oraz wycofuje przelewy P2P

Zapowiedziane właśnie przez Curve zmiany mają wejść w życie we wrześniu

Popularny wśród klientów z Polski fintech Curve wprowadza zmiany w swojej ofercie. I są to raczej smutne wieści dla użytkowników aplikacji i karty spółki wywodzącej się z Wielkiej Brytanii. Curve postanowił bowiem m.in. wycofać usługę Send.

Przeczytajcie także: Curve wydłużył usługę Go Back

Send to przelewy typu P2P, a więc pomiędzy użytkownikami aplikacji Curve. Fintech wprowadził tę usługę pod koniec 2019 r. Wówczas mogło się wydawać, że przelewy na numer telefonu odbiorcy realizowane przez Blik zyskują ważną konkurencję. W serwisie cashless.pl mogliście przeczytać o tym w tekście W przelewach P2P Blik ma nową konkurencję. Curve wprowadza usługę Send. Wygląda jednak na to, że nie zaskarbiła sobie ona wielkiej popularności wśród klientów Curve.

Druga z niekorzystnych zmian, ogłoszonych właśnie przez Curve, to skrócenie z 90 do 30 dni usługi Go Back. Polega ona na tym, że w określonym czasie można zmienić rachunek, z którego zrealizowana zostanie dana transakcja. Można więc wykonać płatność z jednej karty, a po kilku tygodniach wycofać transakcję i obciążyć nią inną kartę. Pierwotnie z usługi Go Back można było korzystać standardowo przez 14 dni. Curve wydłużył ten okres do trzech miesięcy wiosną ubiegłego roku.

Przeczytajcie także: Curve wprowadza usługę Send

Curve to wywodzący się z Wielkiej Brytanii fintech oferujący aplikację, do której można podpiąć karty różnych wydawców. Następnie można z nich korzystać za pośrednictwem jednej karty wydanej przez Curve. Rozwiązanie chwalą sobie szczególnie ci klienci z Polski, których banki nie oferują jeszcze Google Pay (np. Millennium czy PKO BP). Osoby te mogą powiązać swoje karty z Curve, a następnie płacić za pośrednictwem cyfrowego portfela Google’a (kartę Curve można dodać do wielu różnych portfeli mobilnych).

Początkowo do aplikacji Curve można było dodawać tylko karty Mastercard i Visa. Jak jednak donoszą czytelnicy cashless.pl, od kilku tygodni usługa jest kompatybilna także z kartami Diners Club. Sprawdzam w biurze prasowym tej organizacji, czy dotyczy to także kart klientów z Polski. Gdy otrzymam odpowiedź, zaktualizuję ten bądź napiszę kolejny tekst.

AKTUALIZACJA

Diners Club potwierdza informację na temat integracji z Curve. Więcej na ten temat w nowym tekście cashless.pl.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies