Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
DiPocket zamyka aplikację dla klientów indywidualnych

Brytyjski fintech poinformował klientów, że wypowiada im umowy

Jak donoszą czytelnicy cashless.pl, brytyjski fintech DiPocket, obsługujący klientów także w Polsce, zapowiedział zamknięcie aplikacji mobilnej i rezygnację z obsługi klientów indywidualnych. Umowy mają wygasnąć za dwa miesiące, a w najbliższej przyszłości firma chce skupić się na obsłudze klientów biznesowych, w formule B2B.

Przeczytajcie także: Koniec aplikacji up and go

– Po dokładnym rozważeniu i ocenie strategicznej podjęliśmy decyzję o całkowitym skupieniu się na klientach typu business-to-business, w wyniku czego z przykrością informujemy, że zamkniemy aplikację DiPocket dla klientów indywidualnych, co oznacza, że twoja umowa z nami również wygaśnie po upływie 60 dni – czytam w komunikacie rozesłanym do klientów.

Jednocześnie DiPocket zachęca klientów do wydania środków znajdujących się na ich kontach w aplikacji. Można też przelać je na rachunek w innej instytucji lub podjąć z bankomatu. Zapewniono jednak, że nawet po zakończeniu działania aplikacji DiPocket w przyszłości zawsze będzie można skontaktować się z operatorem wycofanej apki, aby wykorzystać pozostałe saldo.

Przeczytajcie także: Z aplikacji Bacca korzystało tylko 100 osób

Jak wspomniałem, DiPocket to brytyjski fintech, który z ofertą dla klientów indywidualnych pojawił się w Polsce wiosną 2016 r. Wprowadził wówczas na rynek konto płatnicze, powiązane z aplikacją mobilną i kartą oraz pozwalające na międzynarodowe transfery pieniędzy. Jego oferta nigdy nie cieszyła się dużą popularnością i nie mógł stawać w szranki z konkurencją pokroju Revoluta. DiPocket testował też swoje rozwiązania w kooperacji z partnerami zewnętrznymi. Mam na myśli np. aplikację Bacca czy up and go. Z klientami biznesowymi współpracuje również przy wydawaniu kart przedpłaconych, np. z okazji festiwali muzycznych.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies