Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Ubezpieczeniowa TubaPay staje się InslyPay. Insurtech sfinalizował transakcję i zapowiada rebranding

Insly zamierza zintegrować rozwiązanie płatnicze ze swoim systemem CRM, aby ułatwić agentom pracę

Insurtech Insly, będący dostawcą technologii dla branży ubezpieczeniowej, sfinalizował umowę ze spółką Bacca co do przejęcia ubezpieczeniowej części TubaPay, czyli aplikacji dla agentów ubezpieczeniowych do przyjmowania i rozliczania płatności za polisy kartami i Blikiem. W konsekwencji do Insly przechodzą obecni klienci i użytkownicy aplikacji, a także zespół rozwijający tę usługę. Partnerem rozliczeniowym pozostaje Fiserv.

O tym, że takie obrotu spraw można się spodziewać, mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl jako pierwsi już we wrześniu w tekście: Ubezpieczeniowe ramię TubaPay przejdzie do Insly. Insurtech kupi od Bacca biznes obejmujący płatności kartowe dla agentów. Teraz, po sfinalizowaniu transakcji insurtech szykuje się do kolejnych kroków. W najbliższym czasie rozpocznie rebranding usługi. Aplikacja mobilna oraz obecna domena ubezpieczeniowa TubaPay zmienią barwy na InslyPay. Insurtech zapewnia, że z narzędzi będzie się korzystało tak samo jak dotychczas, jedynie zmieni się ich kolorystyka z różowej na pomarańczową.

Rebranding od początku wpisany był w założenia akwizycji. Insly stało się bowiem właścicielem ubezpieczeniowej części biznesu TubaPay, sama marka nie była zaś przedmiotem transakcji. Bacca zamierza dalej ją rozwijać, tyle że poza rynkiem ubezpieczeniowym.

Przeczytajcie także: Link4 wycofuje ubezpieczenia telematyczne

W ramach akwizycji Insly przejmuje do obsługi ponad 800 umów zawartych przez TubaPay z agentami. Jak zapewnia insurtech, ich warunki się nie zmieniają. Partnerem rozliczeniowym pozostaje Fiserv, działający pod marką PolCard from Fiserv. Na koszt usługi składa się opłata miesięczna za korzystanie z terminala w wysokości 40 zł netto i oplata transakcyjna 0,75 proc. od wartości transakcji na rzecz niezintegrowanych z aplikacją towarzystw. Opłata transakcyjna nie jest pobierana w przypadku płatności za polisy wystawione przez ubezpieczycieli zintegrowanych z aplikacją (koszt transakcji ponosi wtedy dane towarzystwo). Dotychczas na integrację z rozwiązaniem zdecydowało się 8 ubezpieczycieli, Insly prowadzi natomiast rozmowy z kolejnymi.

Insly poinformowało też, że do końca I kwartału przyszłego roku zamierza wymienić część terminali, z których korzystają agenci. Pośrednicy, którzy przyjmują płatności na terminalach Verifone starego typu, nieodpłatnie otrzymają terminale bazujące na nowszej technologii, z wbudowaną własną kartą SIM. O szczegółach wymiany agenci będą informowani bezpośrednio.

Z kolei do końca II kwartału Insly planuje zintegrować rozwiązanie płatnicze ze swoim systemem. Dzięki temu płatności będzie można inicjować bezpośrednio z systemu CRM Insly, bez konieczności przechodzenia do narzędzi ubezpieczycieli. Ułatwi to pracę agentom, którzy korzystają z kalkulatora Insly i przyjmują płatności kartowe.

Przeczytajcie także: Allianz pozywa Revoluta

Jednocześnie insurtech zachęca swoich dotychczasowych klientów do sięgnięcia po nowe rozwiązanie w jego portfolio, przypominając, że osoby, które dotychczas nie korzystały z terminali, mogą skorzystać ze wsparcia z programu Polska Bezgotówkowa.

Planowana integracja nie ograniczy natomiast możliwości korzystania z InslyPay jako samodzielnej usługi. Agenci, którzy są zainteresowani wsparciem jedynie w zakresie przyjmowania płatności kartowych, nie będą musieli decydować się na inne elementy oferty Insly.

– Sercem naszej działalności w Polsce pozostaje stały rozwój systemu CRM i wsparcia dla pośredników ubezpieczeniowych tak, aby cały swój biznes mogli prowadzić na Insly. Taki scenariusz jest też dobrą wiadomością dla towarzystw ubezpieczeń. Wprowadza wysoki i bezpieczny standard realizacji dystrybucji ubezpieczeń, co jest istotne w świetle wymogów regulacyjnych i nakładów ponoszonych na ich spełnianie, a ostatecznie na satysfakcję pośredników i klientów – zaznacza Piotr Bartos, szef Insly w Polsce.

Insly jest dostawcą technologii dla sektora ubezpieczeń. W Polsce znane jest przede wszystkim z oferty kierowanej do agentów ubezpieczeniowych, którym proponuje abonamentowy system CRM z możliwością porównania składek i wystawienia polis oraz wsparcie w zakresie compliance. Liczba użytkowników rozwiązania zbliżyła się w tym roku do 18 tys.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies