Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Blik wyróżniony. Usługę doceniono w rankingu Top Marka

Rozwiązanie dostarczane przez Polski Standard Płatności również w latach poprzednich wygrywało ranking popularności marek płatniczych

Blik zajął pierwsze miejsce w rankingu Top Marka w kategorii płatności elektronicznych. Za badanie odpowiadają Press oraz PSMM Monitoring & More, a pokazuje ono siłę oddziaływania marki poprzez media, zarówno starego, jak i nowego typu.

Przeczytajcie także: PKO BP ostatecznie zrezygnował z przejęcia Pocztowego

Dla Polskiego Standardu Płatności, czyli operatora Blika, nie jest to pierwsze wyróżnienie tego rodzaju. W serwisie cashless.pl w roku 2020 oraz 2021 również mogliście przeczytać, że rozwiązanie to uznano za najsilniejszą markę w rodzimych płatnościach w rankingu Top Marka. Wtedy i dzisiaj Blika doceniano m.in. za wygodę używania oraz bezpieczeństwo.

Niedawno okazało się też, że Blika zna już 95 proc. Polaków. Tak przynajmniej podaje ośrodek badawczy Kantar. Z jego badania można się także dowiedzieć, że ponad połowie ankietowanych (54 proc.) to rozwiązanie przychodzi do głowy jako pierwsze, gdy myślą o płatnościach bezgotówkowych.

Przeczytajcie także: Usługa Tap to pay już działa w Ukrainie

Na koniec II kw. br. z Blika korzystało aktywnie ponad 14 mln klientów banków. W serwisie cashless.pl mogliście przeczytać, że tylko w okresie kwiecień – czerwiec z pomocą tego rozwiązania zrealizowano 426 mln transakcji, co stanowi wzrost o 46 proc. w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku. Średnia dzienna liczba transakcji zbliżyła się do 5 mln, a w najlepszym dniu trzeciego kwartału, który przypadł na 8 września br., odnotowano przeszło 7 mln transakcji.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: BLIK, PSP, NAGRODY

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies