Telbridge specjalizuje się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży
Komisja Nadzoru Finansowego poinformowała o przyznaniu licencji krajowej instytucji płatniczej polskiej spółce Telbridge z siedzibą w Kielcach. Zezwolenie obejmuje świadczenie usługi inicjowania transakcji płatniczej (Payment Initiation Service – PIS) w ramach otwartej bankowości.
Telbridge to firma, która specjalizuje się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży. Oferuje prowadzenie call center firmom z branż ubezpieczeniowej, bankowej, energetycznej, a także operatorom telekomunikacyjnym. Jak można przeczytać na jej stronie, jej konsultanci mogą się zajmować m.in. telefoniczną sprzedażą ubezpieczeń, obsługą odstąpień i rezygnacji czy obsługą roszczeń. Z kolei na rzecz banków mogą sprzedawać karty kredytowe, rachunki bankowe, kredyty gotówkowe, usługi dodane czy ubezpieczenia w ramach bancassurance. W ofercie dla telekomów ma zaś sprzedaż usług głosowych oraz internetu mobilnego, pozyskiwanie nowych klientów, dosprzedaż produktów telekomunikacyjnych i powiązanych, a także obsługę posprzedażową.
Krajowa instytucja płatnicza to podstawowa licencja, o jaką ubiegają się fintechy. O wiele łatwiej niż uzyskać licencję KIP jest zdobyć wpis na listę małych instytucji płatniczych. Dziś w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać o trzech kolejnych podmiotach, które uzyskały taki status. MIP-y mają jednak swoje ograniczenia. Mogą prowadzić działalność tylko w Polsce, a ich miesięczne obroty nie powinny przekraczać 1,5 mln euro.
Fot. freepik.com