Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowa strategia BZ WBK: koniec ze strzyżeniem dotychczasowym klientów i cenową walką o nowych

BZ WBK ogłasza zmianę podejścia do klientów indywidualnych wraz ze startem kampanii reklamowej, promującej nowe Konto jakie chcę

Zdaniem Artura Sikory, dyrektora komunikacji i marketingu w BZ WBK, polskie banki zwykle kuszą nowych klientów atrakcyjnymi promocjami, cenami i bonusami natomiast dotychczasowych traktują po macoszemu. – Zwykle nowi mają lepiej. My chcemy zerwać z takim podejściem. Wyrazem tego jest oferta Konta jak chcę. Dotychczasowi klienci mogą zamienić na nie obowiązujący rachunek bez jakichkolwiek dodatkowych kosztów. Mało tego, nawet staramy się ich do tego zachęcać – stwierdził przedstawiciel BZ WBK.

Przeczytajcie także: Oto Konto jak chcę od BZ WBK

Wtóruje mu Marcin Pawłowski, dyrektor ds. marketingu detalicznego i rozwoju oferty BZ WBK. – Wyszliśmy z założenia, że powinniśmy w większym niż dotąd wymiarze skoncentrować się na tych klientach, których już mamy. Liczymy oczywiście, że pozyskamy nowych, na przykład tych, którzy w przeszłości odeszli od nas choćby w rezultacie zmian tabel opłat i prowizji. Ale nie będziemy brać udziału w wojnie cenowej – powiedział Marcin Pawłowski.

Nowa strategia banku przejawia się w kampanii reklamowej, która właśnie startuje. Bank przekonuje m.in. w spotach telewizyjnych, że od teraz lepiej niż kiedykolwiek będzie słuchał swoich klientów a ci będą dzięki jego ofercie mogli bankować tak jak chcą. Nowe reklamy banku wizerunkowe i produktowe będziecie mogli zobaczyć nie tylko w telewizji, ale także w internecie, prasie i na billboardach.

Przeczytajcie także: Alior też będzie miał konto z kafelków

Przy okazji bank pochwalił się pierwszymi wynikami sprzedaży Konta jak chcę. Po niecałym miesiącu od wprowadzenia go do oferty korzysta z niego ok. 67 tys. osób. Z tym że tylko część to nowa sprzedaż. Reszta to konta dotychczasowych klientów, którzy postanowili zamknąć swój dotychczasowy rachunek i otworzyć nowy. BZ WBK ma nadzieję, że do czerwca przyszłego roku będzie prowadził milion Kont jak chcę. Bank zapowiedział też kilka nowości. W najbliższym czasie chce zaoferować nową platformę do inwestycji w fundusze, odmianę rachunku dla dzieci w wieku od 13 lat oraz nowy proces wnioskowania o kredyty w kanałach elektronicznych.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies