Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partner merytoryczny

Czekacie na nową aplikację i system transakcyjny Aliora? Pierwsi szczęściarze dostaną je pod koniec czerwca

Z nowości mogą korzystać na razie tylko pracownicy banku

Kilka tygodni temu przedstawiciele Aliora zapowiedzieli, iż wdrożenie nowej aplikacji mobilnej oraz systemu transakcyjnego na komputery nastąpi przed końcem maja bieżącego roku. Bank ogłosił nawet nowy regulamin swoich usług, który zdradził nieco szczegółów na temat funkcji jakie się w tych rozwiązaniach pojawią. Więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj.

Przeczytajcie także: Klienci Aliora dostali dostęp do P2P Blika

Tymczasem minęła połowa czerwca, a o nowej aplikacji i systemie ani widu ani słychu. O Aliorze mówi się teraz bardzo dużo, ale oczywiście nie w kontekście nowych rozwiązań informatycznych a zmian personalnych na najwyższym szczeblu tej instytucji. Jak wiecie, współzałożyciel i wieloletni prezes banku Wojciech Sobieraj zrezygnował ze stanowiska, a jego miejsce zajmie powołany przez radę nadzorczą Michał Chyczewski.

Zamieszanie w składzie zarządu zapewne nie oddziałuje pozytywnie na prace banku wdrażającego wiele nowych rozwiązań. O to, kiedy klienci będą mogli korzystać z aplikacji i systemu transakcyjnego nowej generacji, zapytałem biuro prasowe Aliora. – W maju, w ramach pierwszego etapu wdrożenia, nowe systemy bankowości internetowej i mobilnej zostały udostępnione pierwszej grupie klientów będących pracownikami banku. Kolejnym użytkownikom systemy będą udostępniane stopniowo, począwszy od 29 czerwca – napisano w odpowiedzi na mojego mejla.

Przeczytajcie także: Przez wideoweryfikację nie założycie Profilu Zaufanego

Wygląda więc na to, że pierwsi szczęśliwcy będą mogli korzystać z nowości jeszcze w tym miesiącu. Natomiast już mogą używać wideoweryfikacji, czyli rozwiązania pozwalającego na zakładanie rachunków zdalnie w trakcie połączenia wideo z doradcą banku. Na temat tego rozwiązania wciąż nie wypowiedziała się jednak Komisja Nadzoru Finansowego. Biuro prasowe KNF od kilku tygodni unika odpowiedzi na pytanie, czy aktywacja rachunków przez wideoweryfikację jest zgodna z przepisami i rekomendacjami nadzoru.

Kategoria

Udostępnij ten artykuł

Zostaw komentarz

Jacek Uryniuk

Redaktor naczelny
Aktywny od: 22.01.2015
Dodał: 2205 artykułów

Inne artykuły tego autora:

To był jeden z pierwszych banków internetowych w Polsce. Volkswagen Bank rezygnuje z obsługi kont nad Wisłą

Od dziś w niemieckim banku już nie można założyć rachunku. Dotychczasowych klientów instyt...

Macie kartę bez paska magnetycznego? Bankomat nie wypłaci Wam gotówki

Choć tego rodzaju kart na rynku jest jeszcze bardzo mało, ich liczba szybko rośnie, więc oper...

Zapłaciłem Masterpassem w Carrefourze. Ale do w pełni samoobsługowych zakupów droga jeszcze daleka

Nowość dostępna jest na razie w jednym sklepie francuskiej sieci handlowej zlokalizowanym na w...

U kolejnych kurierów zapłacicie kartą. Terminale u dostawców Poczty Polskiej jeszcze tej jesieni

Poczta Polska na razie nie zdradza konkretnego terminu wdrożenia, ale liczy, że uda się je prz...

Aplikacja Moje ING mobile na Androida wreszcie z logowaniem odciskiem palca

Ostatnia aktualizacja aplikacji przynosi też jeszcze jedną ważną nowość ...

Pokaż wszystkie artykuły tego autora

Zapisz się do newslettera

Najczęściej czytane

Płatności Android Pay kartami Visy już dostępne w mBanku

Od teraz większość klientów tej instytucji wyposażonych w…

Cashless na Youtube

Q5mv9oSMmys
Nie możecie się dostać na konto? Karta nie działa? Awaria w banku? Chcecie się podzielić informacją, która może być ciekawa dla innych? Napiszcie do nas.