Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partner merytoryczny

Czekacie na nową aplikację i system transakcyjny Aliora? Pierwsi szczęściarze dostaną je pod koniec czerwca

Z nowości mogą korzystać na razie tylko pracownicy banku

Kilka tygodni temu przedstawiciele Aliora zapowiedzieli, iż wdrożenie nowej aplikacji mobilnej oraz systemu transakcyjnego na komputery nastąpi przed końcem maja bieżącego roku. Bank ogłosił nawet nowy regulamin swoich usług, który zdradził nieco szczegółów na temat funkcji jakie się w tych rozwiązaniach pojawią. Więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj.

Przeczytajcie także: Klienci Aliora dostali dostęp do P2P Blika

Tymczasem minęła połowa czerwca, a o nowej aplikacji i systemie ani widu ani słychu. O Aliorze mówi się teraz bardzo dużo, ale oczywiście nie w kontekście nowych rozwiązań informatycznych a zmian personalnych na najwyższym szczeblu tej instytucji. Jak wiecie, współzałożyciel i wieloletni prezes banku Wojciech Sobieraj zrezygnował ze stanowiska, a jego miejsce zajmie powołany przez radę nadzorczą Michał Chyczewski.

Zamieszanie w składzie zarządu zapewne nie oddziałuje pozytywnie na prace banku wdrażającego wiele nowych rozwiązań. O to, kiedy klienci będą mogli korzystać z aplikacji i systemu transakcyjnego nowej generacji, zapytałem biuro prasowe Aliora. – W maju, w ramach pierwszego etapu wdrożenia, nowe systemy bankowości internetowej i mobilnej zostały udostępnione pierwszej grupie klientów będących pracownikami banku. Kolejnym użytkownikom systemy będą udostępniane stopniowo, począwszy od 29 czerwca – napisano w odpowiedzi na mojego mejla.

Przeczytajcie także: Przez wideoweryfikację nie założycie Profilu Zaufanego

Wygląda więc na to, że pierwsi szczęśliwcy będą mogli korzystać z nowości jeszcze w tym miesiącu. Natomiast już mogą używać wideoweryfikacji, czyli rozwiązania pozwalającego na zakładanie rachunków zdalnie w trakcie połączenia wideo z doradcą banku. Na temat tego rozwiązania wciąż nie wypowiedziała się jednak Komisja Nadzoru Finansowego. Biuro prasowe KNF od kilku tygodni unika odpowiedzi na pytanie, czy aktywacja rachunków przez wideoweryfikację jest zgodna z przepisami i rekomendacjami nadzoru.

Kategoria

Udostępnij ten artykuł

Zostaw komentarz

Jacek Uryniuk

Redaktor naczelny
Aktywny od: 22.01.2015
Dodał: 2783 artykułów

Inne artykuły tego autora:

Tysiące firm będą musiały założyć nowe, droższe rachunki. To chyba nieoczekiwany efekt ustawy o split payment

Obowiązek uruchomienia nowego konta dotknie tych małych przedsiębiorców pragnących skorzystać z podzielonej płatności, którzy dotąd do rozliczeń biznesowych używali konta osobistego

Jest nowy projekt ustawy o terminalach. Ważna zmiana dotyczy firm zwolnionych z obowiązku instalacji urządzeń

Rząd wprowadził zmiany do projektu po analizie uwag nadesłanych w trakcie konsultacji publicznych

Prawie wszystkie POS-y w Polsce akceptują już płatności zbliżeniowo. Trzej operatorzy wymieniają resztki starych urządzeń

Zgodnie z wytycznymi organizacji płatniczych do końca ubiegłego roku cała sieć akceptacji kart nad Wisłą miała zostać wyposażona w terminale NFC

Duża zmiana we wrocławskiej komunikacji. Zobaczcie, jak tam już za chwilę będą płacić za przejazdy

8 marca w stolicy Dolnego Śląska rusza system, dzięki któremu funkcję biletu, także miesięcznego, pełnić będzie mogła karta zbliżeniowa wydana przez dowolny bank

No i KNF ma już departament fintech. Nowy statut instytucji wszedł w życie

Utworzenie departamentu zajmującego się innowacjami technologicznymi to, obok powołania Innovation Hub element strategii wspierania przez polski nadzór branży fintech

Pokaż wszystkie artykuły tego autora →

In English

Monese Will Compete with Revolut For Polish Customers With Polish-Language Version of Its App

British fintech Monese has launched the Polish-language version…

Uber To Move Its Polish Office to Kyiv

The managers from Uber's Polish office are looking…

Poland's PKO App Number One Among World's 100 Biggest Banks

The ranking was published in Retail Banker International…

See all articles in English →

Zapisz się do newslettera

Najczęściej czytane

Nie możecie się dostać na konto? Karta nie działa? Awaria w banku? Chcecie się podzielić informacją, która może być ciekawa dla innych? Napiszcie do nas.