Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partner merytoryczny
Czekacie na nową aplikację i system transakcyjny Aliora? Pierwsi szczęściarze dostaną je pod koniec czerwca

Czekacie na nową aplikację i system transakcyjny Aliora? Pierwsi szczęściarze dostaną je pod koniec czerwca

Z nowości mogą korzystać na razie tylko pracownicy banku

Kilka tygodni temu przedstawiciele Aliora zapowiedzieli, iż wdrożenie nowej aplikacji mobilnej oraz systemu transakcyjnego na komputery nastąpi przed końcem maja bieżącego roku. Bank ogłosił nawet nowy regulamin swoich usług, który zdradził nieco szczegółów na temat funkcji jakie się w tych rozwiązaniach pojawią. Więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj.

Przeczytajcie także: Klienci Aliora dostali dostęp do P2P Blika

Tymczasem minęła połowa czerwca, a o nowej aplikacji i systemie ani widu ani słychu. O Aliorze mówi się teraz bardzo dużo, ale oczywiście nie w kontekście nowych rozwiązań informatycznych a zmian personalnych na najwyższym szczeblu tej instytucji. Jak wiecie, współzałożyciel i wieloletni prezes banku Wojciech Sobieraj zrezygnował ze stanowiska, a jego miejsce zajmie powołany przez radę nadzorczą Michał Chyczewski.

Zamieszanie w składzie zarządu zapewne nie oddziałuje pozytywnie na prace banku wdrażającego wiele nowych rozwiązań. O to, kiedy klienci będą mogli korzystać z aplikacji i systemu transakcyjnego nowej generacji, zapytałem biuro prasowe Aliora. – W maju, w ramach pierwszego etapu wdrożenia, nowe systemy bankowości internetowej i mobilnej zostały udostępnione pierwszej grupie klientów będących pracownikami banku. Kolejnym użytkownikom systemy będą udostępniane stopniowo, począwszy od 29 czerwca – napisano w odpowiedzi na mojego mejla.

Przeczytajcie także: Przez wideoweryfikację nie założycie Profilu Zaufanego

Wygląda więc na to, że pierwsi szczęśliwcy będą mogli korzystać z nowości jeszcze w tym miesiącu. Natomiast już mogą używać wideoweryfikacji, czyli rozwiązania pozwalającego na zakładanie rachunków zdalnie w trakcie połączenia wideo z doradcą banku. Na temat tego rozwiązania wciąż nie wypowiedziała się jednak Komisja Nadzoru Finansowego. Biuro prasowe KNF od kilku tygodni unika odpowiedzi na pytanie, czy aktywacja rachunków przez wideoweryfikację jest zgodna z przepisami i rekomendacjami nadzoru.

Kategoria

Udostępnij ten artykuł

Zostaw komentarz

Jacek Uryniuk

Redaktor naczelny
Aktywny od: 22.01.2015
Dodał: 2993 artykułów

Inne artykuły tego autora:

Tego chyba jeszcze nie było. Będą sprzedawać ubezpieczenia w grach komputerowych?

Play zaprasza na konferencję prasową, w trakcie której chce zaprezentować ubezpieczenia dla graczy

Brytyjska spółka Billona gotowa na PSD II – dostała licencję tamtejszego nadzoru FCA

Billon już wcześniej miał zezwolenie na działalność na Wyspach, ale konieczność ponownej rejestracji wynikała z wdrożenia tam dyrektywy PSD II

Może i narzekacie na banki, ale i tak im ufacie. Rekordowo wysoki poziom reputacji branży w badaniu TNS

Sondaż przeprowadzony w marcu bieżącego roku dowodzi, że poziom zaufania do branży bankowej oraz jej reputacji jest wyższy niż rok temu oraz wyższy w porównaniu z innymi firmami finansowymi

ZBP opublikował standard Polish API. Są dwie metody potwierdzania tożsamości użytkownika

Związek przedstawił standardy w dwóch wersjach językowych, polskiej i angielskiej

Wreszcie jest Polish API. ZBP na jutro zapowiada publikację standardu w wersji 1.0

Wraz z Polish API Związek Banków Polskich chce też opublikować raport z konsultacji standardu

Pokaż wszystkie artykuły tego autora →

Zapiszcie się do newslettera

Najczęściej czytane

Cashless na Youtube

k_A1sJ-jf1U
Nie możecie się dostać na konto? Karta nie działa? Awaria w banku? Chcecie się podzielić informacją, która może być ciekawa dla innych? Napiszcie do nas.