Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partner merytoryczny

Czekacie na nową aplikację i system transakcyjny Aliora? Pierwsi szczęściarze dostaną je pod koniec czerwca

Z nowości mogą korzystać na razie tylko pracownicy banku

Kilka tygodni temu przedstawiciele Aliora zapowiedzieli, iż wdrożenie nowej aplikacji mobilnej oraz systemu transakcyjnego na komputery nastąpi przed końcem maja bieżącego roku. Bank ogłosił nawet nowy regulamin swoich usług, który zdradził nieco szczegółów na temat funkcji jakie się w tych rozwiązaniach pojawią. Więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj.

Przeczytajcie także: Klienci Aliora dostali dostęp do P2P Blika

Tymczasem minęła połowa czerwca, a o nowej aplikacji i systemie ani widu ani słychu. O Aliorze mówi się teraz bardzo dużo, ale oczywiście nie w kontekście nowych rozwiązań informatycznych a zmian personalnych na najwyższym szczeblu tej instytucji. Jak wiecie, współzałożyciel i wieloletni prezes banku Wojciech Sobieraj zrezygnował ze stanowiska, a jego miejsce zajmie powołany przez radę nadzorczą Michał Chyczewski.

Zamieszanie w składzie zarządu zapewne nie oddziałuje pozytywnie na prace banku wdrażającego wiele nowych rozwiązań. O to, kiedy klienci będą mogli korzystać z aplikacji i systemu transakcyjnego nowej generacji, zapytałem biuro prasowe Aliora. – W maju, w ramach pierwszego etapu wdrożenia, nowe systemy bankowości internetowej i mobilnej zostały udostępnione pierwszej grupie klientów będących pracownikami banku. Kolejnym użytkownikom systemy będą udostępniane stopniowo, począwszy od 29 czerwca – napisano w odpowiedzi na mojego mejla.

Przeczytajcie także: Przez wideoweryfikację nie założycie Profilu Zaufanego

Wygląda więc na to, że pierwsi szczęśliwcy będą mogli korzystać z nowości jeszcze w tym miesiącu. Natomiast już mogą używać wideoweryfikacji, czyli rozwiązania pozwalającego na zakładanie rachunków zdalnie w trakcie połączenia wideo z doradcą banku. Na temat tego rozwiązania wciąż nie wypowiedziała się jednak Komisja Nadzoru Finansowego. Biuro prasowe KNF od kilku tygodni unika odpowiedzi na pytanie, czy aktywacja rachunków przez wideoweryfikację jest zgodna z przepisami i rekomendacjami nadzoru.

Kategoria

Udostępnij ten artykuł

Zostaw komentarz

Jacek Uryniuk

Redaktor naczelny
Aktywny od: 22.01.2015
Dodał: 2549 artykułów

Inne artykuły tego autora:

"Uważaj na kryptowaluty" kontra "Uważaj na waluty". Jest reakcja na kampanię KNF i NBP w sprawie cyfrowych pieniędzy

W internecie pojawiła się strona uwazajnawaluty.pl, która przedstawia wady pieniędzy emitowanych przez banki centralne

Play rozwiązał worek z aplikacjami ubezpieczeniowymi. W styczniu swoją zaprezentuje TU Europa. Nad kolejną pracuje Bacca

W kilka godzin po prezentacji apki Play Ubezpieczenia na prezentację swojej aplikacji zaprosiła TU Europa

Play uruchamia mobilny market ubezpieczeniowy. Ma być szybko, łatwo i tanio dzięki automatyzacji

Aplikacja Play Ubezpieczenia na urządzenia z Androidem ma znaleźć się w markecie Google Play dzisiaj. W App Store pojawi się jeszcze przed Nowym Rokiem

Blik nie odpuszcza terminali. Wkrótce jego kodami będzie można płacić w urządzenia Polskich ePłatności

Spółka potwierdza, że planuje udostępnić Blika na swoich terminalach na przełomie I i II kwartału przyszłego roku

Informacje o emocjach. To kolejne dane, które dla firm mogą być równie cenne, jak to gdzie byliście, albo co kupiliście

Zdaniem doktor Aleksandry Przegalińskiej z Massachusetts Institute of Technology informacje o tym jak klient się czuł podczas zakupu, mogą wkrótce decydować o tym, jaką ofertę dostanie od banku czy sklepu

Pokaż wszystkie artykuły tego autora →

Zapisz się do newslettera

Najczęściej czytane

Cashless na Youtube

Q5mv9oSMmys
Nie możecie się dostać na konto? Karta nie działa? Awaria w banku? Chcecie się podzielić informacją, która może być ciekawa dla innych? Napiszcie do nas.