Usługa dostępu do informacji o rachunku. Czy rynek faktycznie wykorzystuje jej potencjał?
Na rozwój takich usług jak dostęp do informacji o rachunkach może mieć wpływ sytuacja wynikła z wybuchu pandemii koronawirusa
Prawnik w kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Prawnik w zespole prawa instytucji finansowych i usług płatniczych (FinTech) w kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy. Specjalizuje się w regulacyjnych aspektach działalności instytucji finansowych, zwłaszcza w zagadnieniach związanych z prawem usług płatniczych oraz AML/CFT. Wspiera instytucje finansowe w postępowaniach przed organami nadzoru (KNF, NBP). Absolwent i doktorant Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Na rozwój takich usług jak dostęp do informacji o rachunkach może mieć wpływ sytuacja wynikła z wybuchu pandemii koronawirusa
Oszustwo, przed którym ostrzegają bankowcy, jest znane od dłuższego czasu. Jednak teraz w sposób szczególny przybrało na sile
Nowe warunki korzystania z usług Revoluta zaczną obowiązywać od 23 kwietnia bieżącego roku
Nowa funkcja została zapowiedziana w regulaminie serwisu Moje Usługi od ING, który ma zacząć obowiązywać 25 lutego bieżącego roku
Nowe urządzenia zainstalowano we wszystkich oddziałach okręgowych NBP
Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny. Jeżeli nie otrzymacie takiego linka, sprawdźcie swoją skrzynkę ze spamem.
Nie możecie dostać się na konto? Karta nie działa? Awaria w banku? Chcecie się podzielić informacją, która może być ciekawa dla innych? Napiszcie do nas.
Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies.