Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Startuje megapromocja kart. Do wygrania 2,5 mln zł

Takiej akcji jeszcze nie było. Płacąc kartą macie szanse na samochód. Codziennie nową

To chyba pierwsza tego typu promocja płatności bezgotówkowych na polskim rynku, w której MasterCard i Visa występują razem. Jutro startuje ogólnopolska akcja pod hasłem: "Przesiądź się na kartę". Dokonując płatności za pośrednictwem dowolnej karty z logo jednej z tych dwóch organizacji możecie wziąć udział w loterii z atrakcyjnymi nagrodami, których łączna wartość wynosi blisko dwa i pół miliona złotych.

Przeczytajcie także: W automacie także zapłacicie kartą

Na zwycięzców czekają 42 samochody marki Ford Focus i 168 iPadów mini 4. Codziennie losowany jest jeden samochód oraz cztery nagrody drugiego stopnia. Mechanizm akcji jest prosty. Każdy, kto w okresie trwania promocji dokona transakcji kartami Visa lub MasterCard u Partnerów loterii (sklepy Biedronka, Hebe, Media Markt, Saturn, Selgros Cash&Carry oraz stacje paliw LUKOIL), zachowa wydrukowany dowód płatności kartą i zarejestruje jego numer na stronie www.zakupybezgotowki.pl, może wziąć udział w losowaniu nagród. Im wyższa kwota transakcji, tym więcej szans na wygraną - wirtualny los przysługuje za każdą wielokrotność 10 złotych.

Loterii towarzyszy kampania edukacyjna w mediach społecznościowych. Na fanpage'u akcji www.facebook.com/ZakupyBezGotowki/ konsumenci informowani są o zaletach płatności bezgotówkowych oraz o działalności Fundacji Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego, która jest organizatorem akcji. Loteria potrwa do 12 marca 2016 r.

Przeczytajcie także: Dlaczego Świebodzice są jak Londyn

Jak wiecie w przeszłości większość akcji nastawionych na popularyzację kart płatniczych finansowały banki. Po tym jak znacznie obniżona została prowizja od transakcji bezgotówkowych, stanowiąca przychód banków, instytucje te ograniczyły swoje zaangażowanie w tego rodzaju przedsięwzięcia, np. zamykając programy zwane „moneybackami". Trzeba więc docenić decyzje sieci handlowych, które zdecydowały się zainwestować w promocję kart i wypełnić lukę. Oczywiście nie robią tego bezinteresownie. Dziś obsługa kart może być tańsza niż gotówki więc zachęcając klientów do płatności bezgotówkowych same mogą oszczędzić.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies