Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PKO BP integruje się z Mapami Google. Pierwsze efekty już możecie zobaczyć

PKO BP umożliwił już umawianie się na rozmowę z doradcą bezpośrednio przez Mapy Google

Największy polski bank od dłuższego czasu opiera się wprowadzeniu płatności mobilnych Google Pay tłumacząc to m.in. obroną przed ekspansją amerykańskich Big Techów w branży finansowej. Nie oznacza to jednak, że PKO BP nie chce korzystać usług Google’a w innych obszarach. Najnowszym przykładem jest integracja z Mapami Google.

Przeczytajcie także: Usługi dodatkowe są przyszłością bankowości

Pierwszym elementem tej integracji jest funkcja umawiania się z doradcami PKO BP bezpośrednio w aplikacji Mapy Google. Na razie będzie to rozmowa telefoniczna lub wideo. Gdy znikną obostrzenia związane z pandemią, bank zamierza też pozwolić na umawianie się na spotkania osobiste w placówkach PKO BP. Nowość dostępna jest na razie na urządzeniach z systemem iOS (na Androidzie jeszcze nie udało mi się tej funkcji odnaleźć).

Aby umówić się na rozmowę z doradcą PKO BP, po wybraniu w Mapach Google oddziału banku należy kliknąć w symbol kalendarza.

Następnie należy wskazać, czy zainteresowany jest klientem indywidualnym czy firmowym, wybrać temat rozmowy oraz określić jej formę (telefoniczna lub wideo). Ważne, że po umówieniu się w ten sposób odpowiednia adnotacja o spotkaniu trafia bezpośrednio do kalendarza konkretnego doradcy PKO BP.

W ramach integracji z Mapami Google PKO BP wyświetla też informacje na temat promowanych ofert produktów finansowych, które dostępne są po kliknięciu w zakładkę Nowości.

Przeczytajcie także: Czy to dobrze, że płatności Google Pay są bezpłatne?

Usługa polegająca na wirtualnym spotkaniu z wideodoradcą PKO BP pojawiła się w maju ubiegłego roku. Taka forma obsługi klientów została wprowadzona w reakcji na rozwój pandemii koronawirusa. Z wideorozmowy mogą korzystać zarówno dotychczasowi jak i nowi klienci PKO BP. Bank zamierza zwiększać listę spraw możliwych do załatwienia poprzez wideo, by w ten sposób zwiększać sprzedaż nowych produktów. Natomiast z nieoficjalnych informacji wynika, że bank pracuje także nad umożliwieniem umawiania się na wizytę w oddziale za pośrednictwem aplikacji Booksy.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies