Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Trzeci z telekomów w Polsce wdraża mojeID. Od teraz nowy sposób zawierania umów z Play

Wcześniej system mojeID wdrożyły firmy T-Mobile i Orange

KIR poinformował o wdrożeniu systemu mojeID przez trzeciego, działającego na polskim rynku operatora telefonii komórkowej, czyli właściciela marki Play. Od teraz nowi i dotychczasowi klienci Play mogą za pomocą mojeID podpisywać nowe oraz aneksować dotychczasowe umowy na świadczone przez Play usługi.

Przeczytajcie także: Orange wdraża system mojeID

MojeID to narzędzie, które pozwala na potwierdzanie tożsamości w świecie cyfrowym. Wystarczy wybrać mojeID jako sposób identyfikacji na portalu internetowym. Następnie użytkownik jest przekierowywany na stronę swojego banku, gdzie loguje się i wraca do miejsca zainicjowania weryfikacji tożsamości. Administrator docelowego serwisu nie zna loginu i hasła na rachunek, z kolei bank nie ma dostępu do aktywności klienta poza systemem bankowym.

Przeczytajcie także: Pierwszy telekom wdraża mojeID

Play jest trzecim działającym na polskim rynku operatorem komórkowym, który wdrożył system mojeID. Wcześniej, bo w sierpniu 2020 r. zrobił to T-Mobile, umożliwiając zdalne potwierdzanie tożsamości klientom marki Heyah. Z kolei w marcu bieżącego roku mojeID wdrożyła firma Orange. Więcej na ten temat w tekście Umowę abonamentową z Orange można już zawrzeć całkowicie zdalnie. Tożsamość potwierdzicie za pomocą mojeID.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies