Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
EnveloBank wycofany z rynku. Rachunki klientów trafiły pod logo Banku Pocztowego

Marka EnveloBank, pod którą oferowane były nowoczesne usługi finansowe, funkcjonowała na rynku od 2017 roku

Od dziś oficjalnie nie ma już na rynku EnveloBanku. Klienci, którzy korzystali z rachunków, kart płatniczych, serwisu internetowego i aplikacji mobilnej z takim logo, od teraz te same usługi otrzymają pod nazwą Pocztowy24. Natomiast dotychczasowi klienci Banku Pocztowego nadal będą mogli logować się na swoje rachunki za pomocą starego serwisu, ale w przyszłości i ich konta zostaną przeniesione do systemu EnveloBanku przemianowanego na Pocztowy24.

Przeczytajcie także: Wystartował EnveloBank

Przedstawiciele banku przekonują, że jedna marka oznacza większy porządek w usługach. Jednocześnie ma to być otwarcie się na nowe technologie, krok w kierunku szybkiej digitalizacji. Priorytetem będzie ponoć częste wdrażanie nowych rozwiązań cyfrowych, w tym tych opartych o automatyzację. Obecnie klienci Pocztowego mogą już korzystać m.in. z płatności Blik, Apple Pay, Google Pay czy Autopay. W niedalekiej przyszłości ma pojawić się funkcja zakładania rachunków przez nowych klientów za pomocą selfie.

Przeczytajcie także: ING szykuje nowości w systemie elektronicznym

Marka EnveloBanku zadebiutowała jesienią 2017 r. Na pomysł jej wprowadzenia wpadł dawny zarząd Banku Pocztowego jeszcze z Szymonem Miderą na czele. EnveloBank miał być nowym otwarciem w historii Pocztowego, który nigdy wcześniej nie kojarzył się z nowoczesnymi usługami i kierował swoją ofertę raczej do bardziej konserwatywnych klientów. Już wtedy były plany ujednolicenia marek, ale właśnie pod brandem EnveloBanku. Rezygnacja z tego logo może zaskakiwać.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies