Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Koncernom paliwowym coraz bardziej zależy na kartach

Sieć stacji BP dołączyła do programu Visa Oferty. To kolejny przedstawiciel tej branży, który w ciągu ostatnich dni rozpoczął promowanie klientów płacących kartami

Nie wiem, czy to pamiętacie, ale jeszcze całkiem niedawno sieci stacji paliw patrzyły na klientów płacących plastikami przynajmniej niechętnie. Doszło do tego, że najwięksi gracze na rynku, jak np. Orlen, organizowali promocje polegające na wysokich rabatach dla płacących za tankowanie gotówką. Powodem były wysokie koszty obsługi transakcji kartowych. Ale teraz sytuacja wygląda zupełnie inaczej a koncernom paliwowym zaczyna zależeć, by "gotówkowców" było jak najmniej.

Dziś Visa poinformowała, że do jej programu lojalnościowego o nazwie Visa Oferty dołączyła sieć stacji benzynowych BP. To pierwszy koncern paliwowy, który uczestniczy w tym projekcie.

Przeczytajcie także: Ciekawy pomysł na opłacanie rachunków w Play

Program Visa Oferty pozwala indywidualnym użytkownikom debetowych i kredytowych kart Visa na dostęp do atrakcyjnych ofert rabatowych i zapewnia szybki zwrot na rachunek karty części pieniędzy wydanych na zakupy. Oferty w ramach programu kierowane są do uczestników według kryteriów przyjętych przez poszczególnych detalistów, wśród których – poza siecią BP – znajdują się takie marki jak Adidas, Hilton, Intersport, Multikino, North Fish, Reebok, PLL LOT, Starbucks, Telepizza, W. Kruk, Vistula czy Wólczanka oraz wiele innych. Oferty sieci BP są dostępne w programie od 15 stycznia.

– Program Visa Oferty stwarza możliwość dotarcia do obecnych i przyszłych klientów na podstawie analizy ich zwyczajów zakupowych – to bardzo interesujące narzędzie marketingowe. Z własnego doświadczenia wiemy, że konsumenci chętniej wybierają detalistów, u których w zamian za płatność kartą mogą uzyskać konkretne korzyści – uważa Małgorzata Bogacz, dyrektor marketingu BP w Polsce.

Przeczytajcie także: Rośnie sieć punktów oferujących cashback

Tymczasem jutro startuje inna, duża akcja promująca płatności kartami, organizowana przez Fundację Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego. W ramach promocji "Przesiądź się na kartę" codziennie przez najbliższe 42 dni będzie można wygrać samochód. Wystarczy płacić za zakupy kartą Visy lub MasterCarda. Jednym z detalistów, biorących w niej udział, jest sieć stacji benzynowych Lukoil.

Fot. BP

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies