Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejne kłopoty inwestorów. Tym razem z awarią zmaga się biuro maklerskie mBanku

Od wczoraj klienci biura maklerskiego mBanku mają problemy z zalogowaniem się na swoje rachunki

Kłopoty inwestorów korzystających z usług maklerskich mBanku zaczęły się w piątek rano. Instytucja na Twitterze przepraszała za utrudniony dostep do usług eMakler i mInwestor. Awaria wypadła pechowo, bo akurat wczoraj na giełdzie debiutowała spółka Answear.com. Po południu mBankowi udało się przywrócić sprawność swoich systemów maklerskich, ale nie na długo.

Przeczytajcie także: Płatności zbliżeniowe Blikiem w II kw. 2021 r.

Na stronie internetowej mBanku znajdziecie informację, że obecnie nie da się zalogować na rachunek za pomocą aplikacji mobilnej eMakler. Instytucja zapewnia jednak, że na konto można dostać się i składać wszelkie zlecenia za pomocą internetowego serwisu transakcyjnego.

Przeczytajcie także: ING po kilku dniach awarii uruchamia usługi maklerskie

To druga w ostatnim czasie poważna awaria usług maklerskich mBanku. Poprzednia miała miejsce tuż przed końcem ubiegłego roku. Również w grudniu z najdłuższą przerwą techniczną w historii swojej działalności zmagał się także ING Bank Śląski. Jego klienci korzystający z usług maklerskich nie mogli przez kilka dni składać zleceń. W jego przypadku problemy wynikały z usterki technicznej u jednego z poddostawców systemu informatycznego.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies