Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejne nowości dla polskich użytkowników Curve. Płatności Fitbit Pay i usługa Curve Cash

Od niedawna m.in. polscy klienci Curve mogą też korzystać z płatności Garmin Pay i Google Pay

Jeden z czytelników cashless.pl zwrócił uwagę, że wśród ostatnich nowości wprowadzonych do oferty brytyjskiego fintechu Curve, oprócz płatności Garmin Pay i Google Pay znalazł się także system Fitbit Pay (zbliżeniowe płatności mobilne smartwatchami marki Fitbit). Curve udostępniło także usługę Curve Cash, czyli możliwość automatycznej zamiany na pieniądze punktów uzyskiwanych np. w zamian za polecenia aplikacji Curve znajomym i ustawienie domyślnego płacenia nimi zamiast środkami z kart powiązanych z apką.

Przeczytajcie także: Więcej płatności mobilnych dla użytkowników Curve

O tym, że Curve uruchomiło płatności Garmin Pay i Google Pay dla wszystkich klientów z Polski mogliście przeczytać w cashless.pl w tekście Dobra informacja dla klientów Curve z Polski. Teraz wszyscy mogą już korzystać z płatności Google Pay. Dla niektórych polskich użytkowników usług brytyjskiego fintechu oba systemy były już dostępne od ubiegłego roku (dotyczyło to osób posiadających dawniej wydane karty Curve).

Przeczytajcie także: Raport na temat płatności mobilnych w Polsce

Google Pay to najpopularniejsze w Polsce rozwiązanie do zbliżeniowych płatności mobilnych. Natomiast Garmin Pay i Fitbit Pay są rozwiązaniami niszowymi, traktowanymi raczej jako rezerwowe narzędzie płatnicze. Świadczyć mogą o tym statystyki udostępnione serwisowi cashless.pl przez mBank. I tak na koniec czerwca bieżącego roku do Google Pay 541 tys. klientów mBanku dodało 574,4 tys. kart, do Garmin Pay – 6,8 tys. klientów dodało 7,1 tys. kart, natomiast do Fitbit Pay – zaledwie 355 klientów dodało 371 kart. Więcej o tym w tekście Apple Pay i Google Pay w Polsce. Ze zbliżeniowych płatności mobilnych korzysta już ponad 3,3 mln osób.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies