Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Więcej opcji w PayNow. Od teraz w usłudze mBanku dostępne są płatności kartami

Wcześniej w sklepach internetowych obsługiwanych przez mBank za pomocą PayNow przyjmowano tylko płatności Blikiem i przelewami pay by link

mBank poinformował o dodaniu nowej opcji do internetowej bramki płatniczej PayNow. Od teraz klienci korzystający z tego rozwiązania mogą przyjmować płatności realizowane kartami. Wcześniej usługa PayNow umożliwiała akceptację transakcji przy pomocy Blika oraz szybkich przelewów pay by link. W przyszłości mBank chce wprowadzić do swojej bramki płatniczej także raty i odroczone płatności.

Przeczytajcie także: PayNow wchodzi do standardowej oferty mBanku

PayNow to narzędzie przeznaczone dla sklepów internetowych, które chcą przyjmować płatności bezgotówkowe. Większość tego typu rozwiązań jest oferowana przez fintechy, takie jak PayU, Tpay czy Przelewy24. Od niedawna jednak w biznes ten wchodzą także banki. Pierwszym był ING Bank Śląski, który wprowadził bramkę imoje, a następnie znalazł naśladowcę w postaci właśnie mBanku i PayNow.

Przeczytajcie także: mBank przedłuża promocję na PayNow

mBank oferując swoim klientom firmowym bramkę PayNow podkreśla takie jej zalety jak łatwość instalacji czy szybkość księgowania środków – dzięki temu, że użytkownik ma rachunek w mBanku, pieniądze trafiają na jego konto od razu po przyjęciu płatności. Przypomnę też, że do końca września od transakcji zrealizowanych za pośrednictwem PayNow nie jest pobierana prowizja. Później będzie ona wynosi 0,95 proc. kwoty przyjętych płatności.

Usługa PayNow znalazła się na Mapie Polskiego Fintechu 2020. Była także nominowana do fintechowej nagrody cashless.pl w kategorii Projekt Fintech 2020.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies