Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Moje ING mobile najlepiej ocenianą aplikacją bankową na polskim rynku. Wyprzedziła IKO i apkę mBanku

W ciągu minionych 12 miesięcy średnia ocen aplikacji Moje ING mobile poprawiła się z 3,9 do 4,9 w Google Play a w App Store – z 4,4 na 4,9

Od kilku lat, zawsze w wakacje, w serwisie cashless.pl możecie znaleźć prosty ranking mobilnych aplikacji bankowych, w którym o pozycji decyduje liczba oraz średnia ocen wystawionych apkom przez ich użytkowników w Google Play, a od ubiegłego roku także w App Store. Ranking pozwala się więc zorientować, w jakim stopniu ich dostawcy spełniają oczekiwania użytkowników i jak to zmienia się na przestrzeni kolejnych lat.

Przeczytajcie także: Aplikacje bankowe ranking 2019

W porównaniu z ubiegłorocznym rankingiem w tym roku zaszło w nim sporo zmian. Najważniejszą wydaje się detronizacja wieloletniego lidera zestawienia, a więc oferowanej przez PKO BP aplikacji IKO, przez aplikację Moje ING mobile, i to zarówno w wersji na urządzenia z Androidem jak i iOS. Aplikacja Banku Śląskiego awansowała w Google Play z miejsca 9 a w iOS – z 8. Przy tym awans jest wynikiem wzrostu średniej ocen Moje ING mobile w Google Play z 3,9 do 4,9 a w iOS – z 4,4 na 4,9.


Warto przy tym dodać, że aplikacji IKO również udało się poprawić średnią ocen w Google Play z 4,7 na 4,8. W markecie App Store aplikacja oferowana przez PKO BP oceniana jest obecnie tak jak przed rokiem, a więc średnio na poziomie 4,8. Jeśli chodzi o Google Play, nieznacznie oceny poprawiło także kilka innych aplikacji z dotychczasowej czołówki, a więc mBank, Santander i Millennium. Jednak ze względu na awans Moje ING mobile nie pozwoliło to im na utrzymanie ubiegłorocznej pozycji i wszystkie spadły o jedno miejsce.

Przeczytajcie także: Aplikacje bankowe ranking 2018

Wiele zadziało się także na dalszych pozycjach zestawienia. Na uwagę zasługuje np. duży awans aplikacji oferowanej przez Pekao. Od ubiegłego roku PeoPay awansowała o cztery pozycje zarówno w App Store jak i Google Play. Dużymi awansami mogą się pochwalić także aplikacje BOŚ Banku w obu marketach i Nest Banku w Google Play. W App Store o pięć pozycji awansowała także aplikacja Millennium.


Analizując ranking można wyciągnąć wniosek, że deweloperzy coraz lepiej spełniają oczekiwania użytkowników swoich aplikacji, o czym może świadczyć średnia ocen wszystkich aplikacji bankowych na rynku. Przy tym ciekawostką może być to, że użytkownicy smartfonów z Androidem oceniają aplikacje bankowe lepiej niż użytkownicy urządzeń z systemem iOS.

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies