Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Czy i Wy dostaliście testowe komunikaty z mBanku? Trwa awaria aplikacji, są problemy z call center i stroną www

Brak możliwości zalogowania się do aplikacji wynika prawdopodobnie z dużej liczby klientów, którzy w tym samym momencie chcą dostać się na konto i sprawdzić, o co chodzi

Dziś po godzinie 15.00 klienci mBanku korzystający z aplikacji mobilnej tej instytucji otrzymali powiadomienia push wyglądające na testowe. W krótkim odstępie czasu użytkownicy apki mBanku otrzymali łącznie trzy wiadomości. Treść pierwszej to ciąg polskich znaków "ę, ś, ą, ż". W drugiej znalazła się informacja o testach wiadomości push, a w trzeciej mBank pożyczył klientom miłego dnia. Media społecznościowe zostały zarzucone zrzutami z ekranów smartfonów klientów zaskoczonych tą sytuacją.

Przeczytajcie także: mBank rozszerzył wykorzystanie mobilnej autoryzacji

Wygląda na to, że wysyłka komunikatów to wynik błędu ludzkiego. Zasugerowało tak biuro prasowe mBanku, które przeprasza za zaistniałą sytuację i prosi, aby nie reagować na te komunikaty. Niestety, wielu klientów chcąc sprawdzić co się dzieje, prawdopodobnie próbowało od razu po trzymaniu wiadomości push zalogować się do aplikacji, co wywołało efekt ataku DDoS. Na razie apka nie pozwala na zalogowanie. Prawdopodobnie z tego samego powodu są problemy z dodzwonieniem się do call center mBanku oraz wejściem na jego stronę internetową.

Przeczytajcie także: mBank poprawia funckjonalność przelewów ekspresowych

Aplikacja mBanku należy do grona najlepiej ocenianych na polskim rynku. Pozwala na niemal pełne zarządzanie finansami. Umożliwia dodawanie kart do takich usług jak Apple Pay czy Google Pay, logowanie biometrią twarzy i odcisków palca, zakup produktów finansowych takich jak ubezpieczenia czy kredyty a także zamawianie nowych kart. A wysłane dziś przez pomyłkę powiadomienia wyglądają tak:

AKTUALIZACJA

Przed godziną 18 mBank poinformował, że udało mu się przywrócić normalną pracę jego systemów elektronicznych.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies