Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank rezygnuje z usług maklerskich w oddziałach. Dostęp do eMaklera tylko zdalny

Zdaniem mBanku klienci z jego usług maklerskich już przed pandemią rzadko korzystali w placówkach

mBank poinformował swoich klientów o planowanym na 1 sierpnia bieżącego roku zakończeniu obsługi spraw związanych z eMaklerem za pośrednictwem oddziałów bankowych. Użytkownicy platformy inwestycyjnej nadal będą mogli z niej korzystać za pośrednictwem serwisu transakcyjnego mBanku, aplikacji mobilnej mDM i mLinii (call center mBanku).

Przeczytajcie także: mBank dostał od KNF zwolnienie z opcji fallback

Z informacji biura prasowego mBanku wynika, że zakończenie obsługi klientów eMaklera w oddziałach jest konsekwencją wyraźnych zmian zachowań i potrzeb klientów, dla których placówki nigdy nie były istotnym kanałem kontaktu. – Klienci eMaklera połączonego z kontem bankowym przyzwyczajeni są do załatwiania większości swoich spraw zdalnie przez internet lub infolinię – czytam w odpowiedzi na moje pytanie o przyczyny zmian w warunkach korzystana z usługi maklerskiej.

Przeczytajcie także: Więcej otwartej bankowości w ING

Przypomnę, że eMakler to usługa maklerska kierowana do klientów, którzy jednocześnie posiadają rachunek osobisty w mBanku. Biuro maklerskie instytucji oferuje także klasyczną usługę maklerską wszystkim klientom, także tym bez konta bieżącego. Osoby korzystające z tej klasycznej usługi mogą nadal składać zlecenia w stacjonarnych punktach obsługi klienta swojego biura.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies