Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Już jest nowa wersja aplikacji PKO BP. Teraz IKO pozwoli założyć rachunek przez selfie. W apce także wiele innych nowości

Na razie z nowych usług cieszyć się mogą użytkownicy telefonów z systemem operacyjnym Android

Jeden z czytelników cashless.pl doniósł, że w markecie Google Play znajduje się ważna aktualizacja aplikacji mobilnej PKO BP. Sprawdziłem i rzeczywiście, już można pobrać najnowszą wersję IKO, która zawiera kilka ciekawych usług. Najważniejszą z nich wydaje się być opcja umożliwiająca nowym klientom założenie rachunku. Weryfikacja tożsamości odbywa się za pomocą zdjęcia dowodu osobistego oraz selfie.

Przeczytajcie także: PKO BP uruchamia Automarket

Przypomnę, że taka usługa to dziś już standard na polskim rynku. Przyspieszenie wdrożeń w tym obszarze nastąpiło kilka miesięcy temu, gdy w wyniku pandemii koronawirusa banki straciły w zasadzie możliwość akwizycji nowych klientów w tradycyjny sposób. W ostatnim czasie funkcję otwierania rachunków przez aplikację wprowadziły takie instytucje jak m.in. Credit Agricole, BNP Paribas, Millennium, ING czy mBank. Wcześniej opcja była już dostępna w Pekao.

Natomiast wśród innych nowości, jakie możecie znaleźć w najnowszej wersji aplikacji IKO na Androida, jest asystent głosowy. To nie jest zaskoczenie, bo kilka tygodni temu PKO BP ogłosił rozpoczęcie testów takiej usługi, a pierwsi klienci mogli zacząć z niej korzystać. Ale teraz dostęp do asystenta głosowego mają już wszyscy użytkownicy IKO na urządzeniach z Androidem.

Przeczytajcie także: PKO BP odświeży aplikację IKO. Zobaczcie co się zmieni

Oprócz tego w aplikacji PKO BP zmieniono sposób nawigacji, przy wykorzystaniu nowego menu górnego i dolnego. Wprowadzono także zmiany do mobilnej autoryzacji – po zalogowaniu do apki od razu zyskuje się dostęp do akceptacji transakcji. Wcześniej jeśli nie otworzyło się mobilnej autoryzacji przez wiadomość push, należało po zalogowaniu do IKO wcisnąć ikonę "dzwoneczka".

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies