Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Niemiła niespodzianka dla klientów Revoluta: będzie drożej

Revolut obniża limit bezpłatnej wymiany walut dla użytkowników standardowych kont i podnosi prowizję od transakcji w soboty i niedziele

Kilka dni temu użytkownicy kart Revoluta otrzymali powiadomienie o zmianach regulaminu, które zaczną obowiązywać w sierpniu bieżącego roku. Niestety, nie jest to dobra informacja dla klientów, bo oznacza, że usługi brytyjskiego fintechu nie będą już tak atrakcyjne cenowo jak do tej pory, szczególnie jeśli korzystacie z bezpłatnego, standardowego konta Revoluta.

Przeczytajcie także: Już wiadomo, ile Mastercard zapłacił za Blika

Co się zmienia? Fintech obniża z 20 tys. zł do 5 tys. zł miesięcznie limit bezpłatnej wymiany walut. Jeśli w ciągu miesiąca przekroczycie ten limit, Revolut doliczy 0,5 proc. prowizji od nadwyżki. Użytkownicy kont płatnych Premium i Metal wciąż będą mogli wymieniać waluty bez limitu.

Natomiast w przypadku transakcji walutowych realizowanych w weekendy brytyjski fintech postanowił podnieść spread z 0,5 proc. do 1 proc. Oznacza to, że kursy oferowane przez Revoluta w soboty i niedziele nie będą już specjalnie odbiegać od tych oferowanych przez polskie kantory internetowe. Pojawi się także nowa prowizja w wysokości 2,5 zł od przelewów innych niż w złotych i euro realizowanych do osób i firm, które nie korzystają z usług Revoluta (w ciągu miesiąca będzie można zrealizować jeden taki przelew za darmo).

Przeczytajcie także: Zwolnienia w Revolucie większe niż się wydawało

Decyzja o podniesieniu cen to kolejne w ostatnim czasie działanie podejmowane przez Revoluta, którego celem jest poprawa finansów spółki. Przypomnę, że niedawno firma przeprowadziła zwolnienia, które objęły także polskie biuro firmy. Zaanonsowane dziś podwyżki mogą dotknąć szczególnie tych klientów, którzy korzystają z kart na przykład podczas weekendowych wyjazdów. Pokazują także, w jakim kierunku będzie zmierzać polityka cenowa firmy, którą można skwitować stwierdzeniem, że "tanio to już było".

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies