Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank cyfryzuje kolejne procesy. Reklamację transakcji kartowej już można składać online

Dotychczas klienci mBanku aby złożyć reklamację, musieli np. odwiedzić placówkę lub dzwonić do call center

mBank umożliwia już składanie reklamacji w sprawie transakcji płatniczych i gotówkowych całkowicie zdalnie, za pomocą swojej strony internetowej. Od teraz aby zareklamować brak wpłaty gotówki zdeponowanej we wpłatomacie lub niesłuszne obciążenie rachunku z tytułu płatności kartą czy operacji w bankomacie, wystarczy wybrać z menu zakładkę "Kontakt" a następnie "Reklamacje". Później trzeba się zalogować na konto i postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi przez system.

Przeczytajcie także: Millennium wprowadziło możliwość podpisywania umów zdalnie

Z informacji mBanku wynika, że dotychczas aby złożyć reklamację, klienci musieli odwiedzić dowolną placówkę, dzwonić na mLinię, korzystać z czatu lub tradycyjnej poczty. Nowa, udostępniona właśnie opcja, powinna pomóc klientom w zdanym załatwianiu spraw szczególnie w okresie trwającej pandemii koronawirusa, gdy infolinie banków bywają przeciążone i mogą występować trudności w szybkim połączeniu się z doradcą a oddziały pracują w ograniczonym zakresie.

Przeczytajcie także: mBank rezygnuje z prowizji od transakcji w Paynow

W komunikacie kierowanym do klientów mBank wylicza sytuacje, w jakich mogą skorzystać z reklamacji online. Proces dostępny jest zatem dla wszystkich, którzy korzystali z bankomatu, ale ten nie wypłacił pieniędzy a na rachunku pojawiła się blokada. Z nowego procesu mogą też skorzystać osoby, które wpłaciły pieniądze we wpłatomacie, ale środki nie zostały zaksięgowane na rachunku. Procedura dotyczy także klientów, którzy na przykład płacili kartą w internecie, transakcja nie doszła do skutku a mimo to pieniądze zniknęły z konta albo zapłacili za coś, ale przesyłka nie dotarła.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies