Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Customer Lab w BNP Paribas. Nowa jednostka ma m.in. przy pomocy technologii usprawnić obsługę klientów

BNP Paribas liczy, że dzięki Customer Lab poprawi jakość obsługi klientów nie tylko w oddziałach

BNP Paribas poinformował o utworzeniu Customer Lab, które zająć się ma badaniami potrzeb i preferencji klientów. Bank określił nową jednostkę mianem "centrum wiedzy o kliencie", które ma wykorzystywać m.in. technologie, wiedzę z zakresu psychologii, socjologii oraz statystyki. Celem jest stwierdzenie, czy oferta i procesy komunikacji spełniają oczekiwania odbiorców.

Przeczytajcie także: Wideoweryfikacja w aplikacji BNP Paribas

Badania w Customer Lab obejmą obszary, w których klient ma kontakt z bankiem. Nie chodzi jednak wyłącznie o końcowe wrażenie dotyczące produktów czy usług, ale też np. testy UX (user experience, doświadczenie użytkownika), dzięki którym łatwiej będzie można dopracować nowe rozwiązania stosowane w e-bankowości.

Przeczytajcie także: BNP Paribas wyłączy stary system transakcyjny Planet

Zespół powołany do realizacji tego projektu będzie wspierał pozostałe jednostki organizacyjne banku w zakresie realizacji badań. Prace mają być prowadzone w siedzibie BNP Paribas przy ul. Grzybowskiej w Warszawie. Ich koordynowaniem zajmie się Departament Rozwoju Relacji z Klientem.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies