Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Alior wprowadza nowy format oddziału. Ma być nowocześnie i cyfrowo

Pierwsza placówka Aliora w nowej odsłonie zostanie zaprezentowana w przyszłym tygodniu

Biuro prasowe Aliora poinformowało o planowanej na przyszły tydzień premierze pierwszego oddziału w nowym formacie. Placówka ma się wyróżniać nowoczesnym designem oraz wieloma innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Klienci będą tu mogli m.in. testować nowe produkty bankowości elektronicznej. Władze banku deklarują też, że materiały wykorzystane do wystroju oddziału pochodzą od lokalnych dostawców, co ogranicza wpływ projektu na środowisko naturalne.

Przeczytajcie także: Alior wdrożył płatności Garmin Pay i Fitbit Pay

Z zaproszenia na przyszłotygodniową konferencję prasową, w trakcie której nowy format oddziału zostanie zaprezentowany, wynika, że wnętrze placówki zostało podzielone na kilka stref. W jednej z nich nadal mają być w tradycyjny sposób obsługiwani klienci, zatem prawdopodobnie wciąż będzie tu można realizować transakcje gotówkowe. Na razie nie wiem, czy podobnie jak u konkurencji także i tu zostanie udostępniona przestrzeń coworkingowa.

Przeczytajcie także: Alior wprowadza otwartą bankowość

Alior jest kolejnym bankiem działającym na polskim rynku, który zmienia format placówek stacjonarnych. Przypomnę, że od kilku lat sieć nowoczesnych oddziałów zwanych smart buduje Citi Handlowy. BNP Paribas od dłuższego czasu przebudowuje swoje oddziały w placówki będące połączeniem oddziału bankowego, przestrzeni coworkingowej i kawiarni. Wcześniej taki format wprowadził Idea Bank, ale niedawno z niego zrezygnował. We wrześniu ubiegłego roku nowy format oddziału typu Work/Cafe zaczął wdrażać także Santander.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies