Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Klienci Pekao zakochani w kotkach i pieskach

Co druga karta wydawana przez ten bank ma indywidualny wizerunek, najczęściej psa lub kota

W lipcu Pekao umożliwiło swoim klientom indywidualnym wybór wizerunku, jaki chcieliby mieć na swojej karcie debetowej lub kredytowej. Do ich dyspozycji oddano kilkadziesiąt wzorów. Okazuje się, że oferta cieszy się wielką popularnością.

Przeczytajcie także: Banki zapłaciły kary za interchange

Jak podało przed chwilą biuro prasowe Pekao, bez mała 50 proc. klientów wyrabiających sobie nową kartę, decyduje się na posiadanie na niej indywidualnego wizerunku. Oczywiście indywidualnego w dużym uproszczeniu, gdyż klienci nie mogą umieścić na karcie własnego zdjęcia, a wybierają je z obrazków przygotowanych przez bank. Najczęściej jest to zdjęcie psa lub kota. Na przykład takie:

karta kot

Pekao obiecuje, że bazę wzorów będzie zwiększać, a w przyszłości pozwoli także na umieszczanie na kartach zdjęć dostarczonych przez klientów. Na razie dostęp do kart z indywidualnym wizerunkiem otrzymali również klienci biznesowi banku. Aby skorzystać z tej oferty, muszą odwiedzić oddział Pekao – karty z wizerunkiem nie można zamówić przez internet. Jest wydawana bez dodatkowej opłaty, jeżeli jest to nowa karta lub wznawiania po upływie terminu ważności. W innym przypadku kosztuje 10 zł.

Przeczytajcie także: Przemeblowanie u operatorów terminali

Karty z indywidualnym wizerunkiem ma w swojej ofercie również ING Bank Śląski. Tu klienci mogą dostarczyć zdjęcie, które znajdzie się na plastiku. Przyjemność taka kosztuje 15 zł. Z opłaty zwolnione są osoby w wieku do 26 lat.

Natomiast Pekao, przy okazji udostępnienia kart z indywidualnym wizerunkiem klientom biznesowym podało, że oferta dla nich została poszerzona o karty Visa Business. Teraz firmy mogą więc wybierać pomiędzy kartami z logo MasterCarda i Visy.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies