Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Lidl przyspiesza w e-commerce. Od teraz zakupy możliwe także przez aplikację mobilną

Aktualizację aplikacji Lidl zawierającą moduł zakupowy znajdziecie zarówno w App Store jak i Google Play

Lidl udostępnił aktualizację jednej z dwóch oferowanych przez siebie na polskim rynku aplikacji mobilnych, która zawiera ważną funkcję. Od teraz użytkownicy mogą za jej pomocą robić zakupy w sklepie internetowym tej niemieckiej sieci. Asortyment jest identyczny z tym dostępnym za pomocą komputera. Przez apkę zamówicie więc m.in. ubrania, narzędzia do majsterkowania, wyposażenie domu czy akcesoria dla niemowląt. Przez smartfona, podobnie jak przez komputer, nie można kupować produktów żywnościowych oferowanych w sieci marketów Lidla.

Przeczytajcie także: Lidl wprowadzi w Polsce Lidl Pay?

Jak wspomniałem wcześniej, Lidl udostępnia polskim klientom dwie aplikacje. Oprócz tej, występującej pod nazwą Lidl, w marketach systemów operacyjnych możecie znaleźć także apkę Lidl Plus. Kilka tygodni temu w serwisie Cashless mogliście przeczytać tekst o tym, że wkrótce w aplikacji tej mogą pojawić płatności mobilne Lidl Pay. Rozwiązanie to pozwala dodać do apki kartę bankową, a następnie zapłacić za zakupy w sklepie stacjonarnym inicjując płatność poprzez skanowanie kodu QR. Więcej na ten temat tutaj.

Przeczytajcie także: Problemy z płatnościami kartowymi w Lidlu

Wygląda na to, że pod względem wykorzystania nowoczesnych kanałów sprzedaży Lidl ucieka swojemu największemu konkurentowi w Polsce, a więc sieci Biedronka. Ta wciąż nie posiada jeszcze swojego sklepu internetowego, nie mówiąc o sprzedaży przez aplikację mobilną. Warto też przypomnieć, że niektóre działające w Polsce sieci handlowe oferują już możliwość zakupów przez internet także produktów żywnościowych. Mowa na przykład o sklepach Auchan czy Carrefour.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies