Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
DNB podbija stawkę. Płaci już 1000 zł klientom, którzy zrezygnują z jego usług

Wcześniej osobom, które dobrowolnie rozwiążą z nim umowę, DNB oferował bonus w wysokości 800 zł

DNB poinformował o wprowadzeniu programu "Last summer offer 2". W jego ramach płaci ostatnim swoim klientom indywidualnym nawet 1000 zł za to, że dobrowolnie rozwiążą łączące ich z nim umowy o usługi finansowe. Bonus składa się z kilku elementów. DNB płaci więc 600 zł za rezygnację z produktów bankowych takich jak konto czy karta kredytowa, 200 zł za rezygnację z grupowego ubezpieczenia nieruchomości w Generali oraz 200 zł za rezygnację z grupowego ubezpieczenia na życie w Hestii.

Przeczytajcie także: Interesująca promocja. Bonus za rezygnację z usług

Klientów, którzy zdecydują się na skorzystanie z "Last summer offer 2" DNB zapewnia, że do końca trwania umowy o kredyt hipoteczny nie podniesie im marży. Większość produktów, których bank chce się pozbyć, było sprzedawanych w powiązaniu z kredytami mieszkaniowymi. DNB informuje ponadto, że klienci, którzy nie zdecydują się teraz na dobrowolne rozwiązanie umów, dostaną wypowiedzenia ze skutkiem na koniec października bieżącego roku. W grudniu zaś zamknięte zostanie warszawskie biuro obsługi klientów zlokalizowane przy ul. Postępu 15 C.

Oferowany aktualnie program rekompensat dla klientów rezygnujących z usług DNB trwa do końca sierpnia. To druga tego typu akcja w ostatnim czasie. Wcześniej w lipcu bank ten oferował klientom bonusy o łącznej wartości 800 zł. Więcej na ten temat możecie przeczytać w tekście, który znajdziecie tutaj.

Przeczytajcie także: Bank Pocztowy rezygnuje z moneybacku

DNB Bank Polska (wcześniej Bank DnB Nord) to następca działającego od początku lat 90-tych ubiegłego wieku Banku Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych. Swego czasu DNB specjalizował się w sprzedaży kredytów hipotecznych. Jednak nie osiągnął dużej skali działania i na początku obecnej dekady zmienił profil działalności. W 2012 roku sprzedał część obsługującą klientów indywidualnych i małe firmy Getinowi, a sam skoncentrował się na obsłudze korporacji. W jego strukturach pozostali jednak klienci spłacający kredyty mieszkaniowe. Wielu z nich korzysta jednocześnie z rachunków osobistych, kart płatniczych czy ubezpieczeń powiązanych z hipotekami. I to właśnie takich produktów bank chce się pozbyć.

Fot. na licencji CC BY-SA 4.0

KATEGORIA
PROMOCJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies