Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PKO wprowadza bilety komunikacji miejskiej do IKO. Teraz także na urządzenia z Androidem

Od ubiegłego piątku z nowej usługi mogą już korzystać klienci PKO posiadający iPhone'y

PKO poinformował o wdrożeniu nowej wersji aplikacji mobilnej IKO. Zawiera ona kilka interesujących nowości, w tym przede wszystkim możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej w wybranych kilkudziesięciu miastach Polski. Odpowiednia aktualizacja IKO na urządzenia z Androidem datowana jest na 22 lipca. Natomiast od ubiegłego piątku z rozwiązania tego mogli już korzystać klienci PKO posiadający smartfony z systemem operacyjnym iOS. Więcej na ten temat tutaj.

Przeczytajcie także: Przez IKO można już kupować bilety komunikacji miejskiej

Funkcja zakupu biletów komunikacyjnych za pośrednictwem bankowości mobilnej po raz pierwszy pojawiła się w aplikacji Santandera kilka lat temu. Później podobne rozwiązanie wprowadziły inne banki, m.in. Millennium czy Raiffeisen Polbank (obecnie BNP Paribas). Większość instytucji przy oferowaniu tej funkcji współpracuje z firmą moBiLET. Dotyczy to także PKO BP.

Przeczytajcie także: Rekordowy kwartał w sprzedaży biletów miejskich przez aplikacje

Natomiast wraz z najnowszą aktualizacją aplikacji PKO wprowadził do IKO parę innych, drobnych zmian. Jedną z nich jest np. prezentacja limitu odnawialnego na ekranie głównym aplikacji po zalogowaniu. To odpowiedź na liczne prośby użytkowników w tej sprawie.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies