Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Logo, tabela opłat i strona logowania. Sprawdźcie, co jeszcze zmieniło się przez weekend w BGŻ BNP Paribas

W sieci nie ma już strony Raiffeisen Polbanku a w nazwie BGŻ BNP Paribas – skrótu BGŻ

Od wczoraj francuski bank nosi nazwę BNP Paribas Bank Polska. Jego nowe logo znalazło się w serwisie internetowym, a w ciągu najbliższych godzin pojawić się ma także na wszystkich oddziałach, również tych należących do byłego Raiffeisen Polbanku. Logo BNP Paribas zostało także umieszczone w aplikacjach GOmobile oraz Mobilny Portfel. Z tym że osoby, które już wcześniej zainstalowały tę drugą aplikację, wciąż zobaczą w niej logo Raiffeisen Polbank – na razie nie mogę znaleźć aktualizacji, która wprowadzałaby nową markę.

Przeczytajcie także: ARP będzie budować w Polsce ekosystem fintech

Jednocześnie z sieci zniknęła strona informacyjna byłego Raiffeisen Polbanku. Na swoje rachunki jego klienci mogą zalogować się ze strony o adresie moj.bnpparibas.pl. Klienci dotychczasowego BGŻ BNP Paribas mogą zaś dostać się na swoje konta za pośrednictwem strony o adresie planet.bnpparibas.pl. Ciekawostką może być też to, że pod nową nazwą bank zadebiutował właśnie na Twitterze. Na razie nie umieścił jednak na swoim profilu żadnych tweetów.

Wraz z nową nazwą bank zaktualizował też tabelę opłat i prowizji. Na pierwszy rzut oka w dokumencie, jaki zacznie obowiązywać od jutra, nie widzę zbyt wielu nowości. Oprócz oczywiście nazwy oraz przedłużenia promocji na bezpłatne wypłaty gotówki z bankomatów Blikiem. Standardowo transakcja taka będzie kosztować każdorazowo 5 zł. Przy okazji bank, zdaje się, potwierdził termin planowanej fuzji operacyjnej systemów informatycznych BNP Paribas i byłego Raiffeisen Polbanku. Wspomniana wyżej promocja obowiązuje do 11 listopada bieżącego roku, co może sugerować, że połączenie nastąpi właśnie w długi, listopadowy weekend. Wcześniej władze banku informowały, że fuzję planują na jesień 2019 r.

Przeczytajcie także: Już nie ma BGŻ w internecie

Przypomnę, że zanim do fuzji dojdzie, BNP Paribas wprowadzi nowy serwis transakcyjny. Jego testy mają już trwać. Bank deklaruje, że wszyscy klienci dostaną do niego dostęp prawdopodobnie w wakacje. Natomiast wciąż nie wiadomo, co stanie się z klientami BGŻ Optima. Docelowo marka zniknie z rynku. Bank ma mieć już pomysł, jak ten potencjał wykorzystać, ale na razie nie zdradza swoich planów. Więcej na ten temat przeczytacie tutaj.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies