Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
N26 wprowadza chatbota do aplikacji. Niestety, po polsku jeszcze nie rozmawia

Na razie rozwiązanie wspiera trzy języki: angielski, francuski i niemiecki

Aktualizacja aplikacji mobilnej niemieckiego banku N26 przynosi kolejną innowację – chatbota o nazwie Neon. Neon odpowiada na pytania oraz pomaga w załatwieniu bieżących spraw. Chatbot nie rozmawia jednak jeszcze po polsku. Aktualnie dostępne są trzy języki. Oprócz niemieckiego Neon włada także angielskim oraz francuskim.

Przeczytajcie także: N26 już dostępny dla polskich klientów

Zastępowanie chatbotami żywych doradców to obecnie jeden z najszybciej rozwijających się trendów nie tylko w bankowości, ale w różnych branżach mających do czynienia z obsługą wielu klientów. Również banki z polskim rodowodem inwestują i eksperymentują z chatbotami. Takie rozwiązania znajdziecie m.in. w mBanku, Santanderze, Credit Agricole czy Citi Handlowym. Większość z nich działa jednak w komunikatorze Messenger. Zastosowanie chatbota bezpośrednio w aplikacji mobilnej jest dla mnie czymś nowym.

Przeczytajcie także: N26 uruchamia konta Spaces

Natomiast N26 to wywodzący się z Niemiec tzw. challenger bank. Instytucja działa na wielu rynkach Unii Europejskiej a od niedawna także w Polsce. Umożliwia założenie rachunku bezpośrednio w aplikacji – weryfikacja tożsamości klienta odbywa się za pośrednictwem wideoweryfikacji. Bank oferuje też powiązaną z apką kartę debetową z logo Mastercard. Więcej na temat N26 przeczytacie tutaj.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies