Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Korzystacie z aplikacji mBanku na Androida? Przytrzymajcie dłużej jej ikonkę i odkryjcie nowe funkcje

Wcześniej rozwiązanie wykorzystujące technologię long click znalazło się w aplikacjach m.in. Getinu i Raiffeisen Polbanku

Kilka dni temu w markecie Google Play pojawiła się aktualizacja aplikacji mobilnej mBanku. Zawiera ona usługę wykorzystującą nową funkcję systemu Android, czyli tzw. long click albo long press. Umożliwia ona poprawę funkcjonalności aplikacji poprzez dłuższe przytrzymanie ikony apki. W przypadku mBanku pozwala to na wyświetlenie nowego menu ze skrótami lub ich umieszczenie bezpośrednio na pulpicie smartfona.

Przeczytajcie także: Nowe funkcje w aplikacji Getinu

Jak powiedziano mi w biurze prasowym mBanku, usługa wykorzystująca long click dostępna jest dla jego klientów – użytkowników telefonów z systemem operacyjnym Android od wersji 8.0. W menu wygenerowanym za jej pomocą znaleźć można cztery skróty: przelew własny, nowy przelew, przelew na telefon oraz kod Blik. Dzięki temu klikając w jedną z opcji użytkownik może zalogować się i od razu zrealizować wybrany scenariusz. Przesuwając ikonę z podręcznego menu można też umieścić skrót do wybranej funkcji bezpośrednio na pulpicie smartfona. Z podobnych możliwości mogą też korzystać klienci mBanku posiadający telefon iPhone z funkcją 3D Touch.

Przeczytajcie także: mBank znów rozdaje opaski płatnicze za darmo

Wprowadzona przez mBank usługa do aplikacji na Androida nie jest na polskim rynku zupełną nowością, ale nie jest też jeszcze standardem. Obecnie z podobnych rozwiązań mogą korzystać np. klienci Getinu czy BGŻ BNP Paribas oraz użytkownicy Mobilnego Portfela Raiffeisen Polbanku. W określonych sytuacjach funkcja może być przydatna, np. przy płatnościach mobilnych Blik. Czy to tylko gadżet czy też klienci rzeczywiście będą z nowych możliwości korzystać, okaże się pewnie za kilka miesięcy.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies