Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Czy tak zmienią się użytkownicy kart? Oto trzy typy klientów banków przyszłości według First Daty

Profile klientów opracowano w trakcie warsztatów Laboratorium Przyszłości, które w miniony wtorek odbyły się w Warszawie

Warsztaty prowadzone były przez specjalistów z firmy 4CF Strategic Foresight. Ich uczestnicy pracowali w grupach starając się stworzyć profile klientów przyszłości łącząc prognozowane zjawiska społeczne wynikające z przeobrażeń technologicznych w zestaw cech i upodobań konsumentów. Chodziło o to, aby dowiedzieć się, jakie będą potrzeby, marzenia, oraz produkty i technologie używane przez ludzi w przyszłości.

W efekcie powstały trzy typy klientów podzielone wedle upodobań, sposobu spędzania czasu czy doświadczenia cyfrowego. Przyszli "młodzi" i "dojrzali" będą inwestować w hobby i podróże. W przypadku "seniorów" wciąż najważniejsze pozostaną podstawowe potrzeby. Szczegółowy opis stworzonych profili klientów przyszłości znajdzie się w raporcie, który zostanie wkrótce przygotowany.

Przeczytajcie także: Firmy już wiedzą, że akceptacja kart daje wyższe przychody

Warsztaty Laboratorium Przyszłości First Daty odbyły się już po raz trzeci. W wydarzeniu wzięli udział najważniejsi menedżerowie polskiej branży bankowej. – Na naszych oczach rodzą się bankowi klienci przyszłości. Ich potrzeby, sposób myślenia oraz podejmowane decyzje to klucz do strategicznego planowania technologii przyszłości – powiedziała Jolanta Rycerz, członek zarządu First Data Polska

Laboratorium Przyszłości 2018 rozpoczęło się od wystąpień psychologa i konsultanta biznesu Wojciecha Herry "Przyszłość zaczyna się już dziś – jaki będzie klient przyszłości?" oraz doradcy strategicznego Grega Albrechta: "Future-proof: dlaczego warto myśleć o kliencie przyszłości i jak się na niego strategicznie przygotować"? Prelegenci nakreślili obraz nadchodzących zmian czekających rynki i konsumentów na tle technologicznej rzeczywistości.

Przeczytajcie także: PKO wprowadza płatności Blik z karty kredytowej

Wojciech Herra zwrócił uwagę, że dzięki technologiom klient będzie miał w przyszłości więcej wolnego czasu, z którego będzie chciał aktywnie korzystać. I nie będzie to tylko młode pokolenie, ale także generacja S - jak silver. Greg Albrecht wskazał najczęściej popełniane przez menedżerów błędy, które utrudniają im koncentrację na strategicznym myśleniu o przyszłości.

Najciekawsze informacje z wydarzenia można odnaleźć pod oficjalnym hasztagiem #FDLab w serwisach społecznościowych – Twitter oraz LinkedIn. Serwis Cashless.pl był patronem medialnym wydarzenia. Więcej na https://fdlab.pl.

KATEGORIA
PATRONATY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies