Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Aplikacja EnveloBanku dla wszystkich klientów Pocztowego już w przyszłym roku

Pocztowy liczy, że dzięki temu wdrożeniu liczba użytkowników apki szybko wzrośnie

Podczas wczorajszej konferencji prasowej prezes Banku Pocztowego Sławomir Zawadzki zapowiedział udostępnienie aplikacji EnveloBanku wszystkim klientom tej instytucji. Wdrożenie planowane jest na przyszły rok. Dzięki temu osoby posiadające dziś rachunki w Pocztowym będą mogły korzystać z bankowości mobilnej bez konieczności zamykania swoich kont i otwierania nowych z nowym numerem.

Przeczytajcie także: Bank Pocztowy wdraża Google Pay

Przypomnę, że EnveloBank to aplikacja mobilna i nowy serwis internetowy Banku Pocztowego, przeznaczony dla klientów, którzy nie mają relacji z tą instytucją. Oznacza to, że dotychczasowi posiadacze kont w Pocztowym wciąż nie mają dostępu do aplikacji na smartfony a jeśli chcą z niej korzystać muszą najpierw zamknąć stary rachunek, tracąc historię transakcji oraz dotychczasowy numer. W przyszłym roku ma się więc to zmienić.

EnveloBank póki co nie cieszy się dużą popularnością. Ze słów Sławomira Zawadzkiego wynika, że z usług oferowanych pod tą marką korzysta ok. 3 tys. klientów. Szefostwo instytucji podkreśla jednak, że wprowadzając na rynek rok temu EnveloBank zakładano stopniowe udostępnianie go klientom. Liczy, że jego popularność szybko wzrośnie, gdy korzystać z niego będą mogli bez przeszkód wszyscy klienci Pocztowego.

Przeczytajcie także: Kłopoty użytkowników EnveloBanku

Tymczasem od kilku dni w markecie Google Play pojawiają się wpisy użytkowników EnveloBanku twierdzących, że po jednej z poprzednich aktualizacji apki przestała ona działać poprawnie. Piszą, że niemożliwe jest zalogowanie się za jej pomocą na konto. Zdaniem przedstawicieli Pocztowego problem został zidentyfikowany i dotyczył pojedynczych klientów. Usterka miała zostać już naprawiona.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies