Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Czy bank powinien sprzedawać pizzę? Niedługo kolejna edycja Asecco Banking Forum 

W tym roku tematem przewodnim spotkania będzie rozwój nowych kanałów oraz produktów bankowych

10 października w Warszawie rozpoczyna się Asseco Banking Forum. To cykliczne wydarzenie poświęcone nowym technologiom, trendom i kierunkom rozwoju bankowości. W tym roku tematem przewodnim spotkania będzie rozwój nowych kanałów oraz produktów bankowych.

Przeczytajcie także: Już jest nowa aplikacja Santandera na Androida

Prowokacyjne pytanie "Czy bank powinien sprzedawać pizzę?" może dziwić, ale zdaniem organizatorów, jest całkiem zasadne. - Świat, w którym prąd kupowało się od firmy energetycznej, polisy od ubezpieczyciela, a internet od operatora – to już przeszłość. Coraz więcej firm świadczy usługi finansowe, wystawiając tym samym lojalność klientów banków na próbę. Dlatego niektóre banki także wprowadzają produkty zarezerwowane dotąd dla innych sektorów i poprzez bankowość elektroniczną oraz mobilną można kupić zegarek, rower, albo wyszukać promocje w centrach handlowych – czytam w informacji prasowej zapowiadającej nadchodzące wydarzenie.

Przeczytajcie także: Pierwszy Cashless Breakfast to już historia

W programie Asseco Banking Forum 2018 przewidziano dyskusję panelową dotyczącą nowych kanałów sprzedaży i nowych produktów. Wezmą w niej udział m.in. Piotr Czarnecki, prezes Raiffeisen Polbank oraz Adam Marciniak, wiceprezes PKO. Prezentację dotyczącą wykorzystania sztucznej inteligencji i jej wpływu na przyszłość przedstawi Wojciech Sobieraj.

Pełny program konferencji dostępny jest tutaj. Serwis cashless.pl objął patronat nad tym wydarzeniem.

KATEGORIA
PATRONATY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies