Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejne przejęcie PayU. Firma inwestuje w izraelski fintech płatniczy Zooz

Obie spółki od pewnego czasu współpracują ze sobą przy projekcie PayU Hub

PayU poinformowało dzisiaj w komunikacie prasowym o przejęciu izraelskiego fintechu płatniczego Zooz. Nie podano kwoty, za jaką PayU kupiło nową spółkę, ale ujawniono, że dzięki temu wartość inwestycji PayU na rynku fintech przekroczyła już 350 mln dolarów. Wcześniej PayU zainwestowało m.in. w niemiecki Kreditech czy Citrus Pay z Indii.

Przeczytajcie także: PayU: naszą odpowiedzią na PSD II jest współpraca

Zooz to izraelski fintech, działający w branży płatniczej. PayU współpracuje z nim już od dawna. Anita Szarek, dyrektor finansowy w PayU mówiła kilka dni temu w wywiadzie dla Cashless, że dzięki temu udało się stworzyć rozwiązanie o nazwie PayU Hub. – Umożliwia ono łatwą integrację metod płatności charakterystycznych dla różnych lokalnych rynków. To cenne dla sklepów internetowych, bo podłączając się do naszej jednej platformy zyskują dostęp do metod płatności i rynków na całym świecie – powiedziała przedstawicielka PayU.

Przeczytajcie także: mBank wprowadzi do aplikacji fundusze inwestycyjne

Przykładem sklepu internetowego z Polski, który już korzysta z tego rozwiązania, jest Pixers oferujący usługę personalizacji dekoracji wnętrz, który wysyła swoje produkty już do ponad stu krajów na świecie. Z kolei przykładem z kompletnie innej branży, bo usług IT, jest katowicka firma Senetic oferująca swoje rozwiązania klientom z różnych kontynentów, w tym na rynku indyjskim. Z dzisiejszego komunikatu PayU wynika, że zespołu Zooz i PayU będą teraz pracować nad budową kompleksowej i modułowej platformy "Payment OS".

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: FINTECH, PAYU

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies