Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Gadu-Gadu wraca do Polski. England.pl przejmuje prawa do komunikatora i zamierza zaoferować usługi z obszaru fintech

Nowy właściciel Gadu-Gadu jest licencjonowaną przez KNF krajową instytucją płatniczą oferującą bezpłatne przelewy pomiędzy Polską a Wielką Brytanią

Gadu-Gadu wraca do Polski. England.pl z Koszalina nabyła od Xevin Consulting Limited z siedzibą w Limassol prawa do kultowego polskiego komunikatora Gadu-Gadu. Informację potwierdził wczoraj na serwisie LinkedIn Romuald Remus, wiceprezes England.pl. – To początek procesu przenoszenia usługi z powrotem do Polski oraz przygotowywania dla użytkowników zupełnie nowych funkcji – poinformował Remus.

Przeczytajcie także: Zaskakująca zmiana na stanowisku prezesa Aliora

Firma podpisała właśnie umowę inwestycyjną określająca warunki nabycia od Xevin Consulting Limited wybranych aktywów umożliwiających świadczenie użytkownikom usługi komunikatora. Przedmiotem transakcji są główne aktywa Gadu-Gadu, między innymi komunikator GG (wraz z jego kodem źródłowym), domeny internetowe, sprzęt serwerowy oraz prawa do znaków towarowych i logotypów, w tym słynnego słoneczka.

Przeczytajcie także: Płatności bez PIN do 100 zł? NBP nie mówi nie

Jak poinformował Romuald Remus, zakup Gadu-Gadu wpisuje się w strategię rozwojową England.pl, która jest licencjonowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego krajową instytucją płatniczą oferującą bezpłatne przelewy pomiędzy Polską a Wielką Brytanią. – Zakup Gadu-Gadu jest elementem naszej długofalowej strategii biznesowej, w której mamy kilka innowacyjnych pomysłów, jak wykorzystać możliwości komunikatora również na potrzeby wdrożenia innowacyjnych usług fintech – zaznacza na LinkedIn Remus.

Na razie ze względów biznesowych przedstawiciele firmy nie chcieli mi zdradzić szczegółów dotyczących oferty, jaką planują wdrożyć dzięki przejęciu komunikatora. W okresie przejściowym firma będzie prowadzić działania nakierowane na przeniesienie aktywnych użytkowników komunikatora do bazy nowego usługodawcy. Polega to między innymi na uzyskaniu zgód marketingowych w związku ze zmianą właściciela serwisu.

KATEGORIA
TEMAT DNIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies