Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Ciekawa akcja marketingowa w Euronecie

Część bankomatów w Warszawie razem z banknotami wydaje kupony rabatowe

Jeżeli będziecie przypadkiem w Warszawie i zechcecie skorzystać z bankomatów Euronetu nie zdziwcie się, jeśli pomiędzy wypłaconymi banknotami znajdziecie kupon rabatowy na bilet autobusem LUX Express.

Przeczytaj także: Trzy nowe waluty w bankomatach Euronetu

To nowa akcja promocyjna, prowadzona w urządzeniach największej sieci bankomatów w Polsce. Euronet na reklamach zarabia od dawna. Dotąd jednak poprzestawał na ich wyświetlaniu na ekranach swoich urządzeń. Akcja z LUX Expressem jest ciekawą próbą kreatywnego podejścia do tego, w jaki sposób można wykorzystać reklamowy potencjał bankomatów.

eurnoet

Tymczasem operatorzy bankomatów szukają nowych źródeł przychodów bo ich podstawowy biznes nie rośnie już tak, jak przed laty. Wręcz przeciwnie – liczba wypłat gotówki spada.

Przeczytaj także: Bankomaty znowu podrożeją

Z danych Narodowego Banku Polskiego wynika, że w I kw. 2015 r. wykonaliście 173,5 mln wypłat z bankomatów na łączną kwotę 69,4 mld zł. Dla porównania w I kw. ubiegłego roku wypłat było 187,3 mln, a ich wartość wyniosła 68,8 mld zł.

Nic dziwnego więc, że właściciele bankomatów zabiegają o zmianę zasad wynagradzania za zrealizowane wypłaty. Obecnie dostają prowizję w wysokości ok. 1,3 zł od każdej transakcji, niezależnie od tego jaką kwotę klient podejmuje. Właściciele urządzeń chcieliby, aby prowizja uzależniona była od wartości wyjmowanej gotówki.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies